Vilken Webbläsare?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Google Chrome. Bäst.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av redog:

Använder Opera nu, bara en sak jag saknar från Firefox och det är NoScript.

Stilig som få är den!

Du kan dock disabla javascript globalt och använda f12 för att sätta igång det på vissa sidor.

Medlem

Bara jag som egentligen inte bryr mig? Skulle i princip kunna köra med IE 6.0, men har tagit mig i kragen och kör nu med Firefox.

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Skulle i princip kunna köra med IE 6.0

Dödsstraff på det imo. Fruktansvärt jobbigt hela tiden ha i åtanke och testa webbsidor med IE6 - som lite då och då kräver att man dunkar skallen i skrivbordet och gör speciella åtgärder för att göra sidan kompatibel.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

ja ie 6 var vä lite extremt hade räckt o säga ie8. är def bättre än 6.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Alla de tre "stora" faktiskt, för vissa sidor funkar bättre med vissa läsare och vice versa...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Firefox eftersom jag kan ställa in den precis som jag vill ha men också för att den helt enkelt fungerar utmärkt.

Medlem

Har nästan använt samtlig webbläsare, och den jag trivs bäst med är såklart Firefox med tanke på alla plugins som dom flesta andra också skrivit.

Har dock inte en aning om var Google chrome har att erbjuda nu för tiden eftersom jag hade den endast hade den när betan var ute.

Får kanske ladda ner den på nytt och se efter..


signatur

- Nån vaken? Dygnet runt? Naew

Medlem

Kollade roboform nu och dom har löst problemet med att opera inte stödjer dom via en annan finess, som gör programmet inte behöver vara installerat.

Dock så blir det firefox iaf för mig primärt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Firefox och chrome. Båda är bäst och suger samtidigt. Firefox krashar lite som den vill, och chrome är ibland seg som sirap.

Medlem

Har alltid använt Firefox men det har börjat gått sjukt segt med det av någon anledning så nu sitter jag på IE.

MFC
Medlem

Kan tillägga att jag medvetet håller mig borta från Chrome


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Skrivet av MFC:

Kan tillägga att jag medvetet håller mig borta från Chrome

Varför?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

MFC
Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av MFC:

Kan tillägga att jag medvetet håller mig borta från Chrome

Varför?

En personlig ståndpunkt när det gäller deras webbläsare.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

12
Skriv svar