ååååiiiiiooooo!

Medlem
ååååiiiiiooooo!

Sitter på jobbet med K&L 2 i näven.. stirrar.. drömmer mig bort.. ska jag sjukskriva mig? Rösterna i mitt huvud säger det iaf.

Asballt fodral, sticker ut på spelhyllan..
Skivan är rosa, manualen är tafflig, typ 4 sidor om själva spelet, resten är bolagscrap och garanti etc.
3 timmar kvar.. sen jääävlar smäller det!!

PS3 here i come!


signatur

"High life on low budget"

Sympati broder.

Låt oss få höra dina intryck av spelet imorgon då många velar om K&L2 är värt pengarna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Underbart... men kort, tog 5 timmar för mig, på easy. (kör alla spel på easy) och då tog jag det rätt lungt. Fet sp och jag kan ärligt säga att jag aldrig spelat något liknande när det kommer till sjuka grejer i ett spel. Riktigt bra.. men man vill ha mer, mycket mer. Tight spelkontroll, underbar grafik, helt ok story (vad väntar du dig i en skjutare?) och som alltid.. kane och lynch, spelvärldens galnaste och coolaste karaktärer.

Mp är annorlunda och riktigt skoj, tyvärr en del lagg och endast 6 banor (mer DLC kommer i månadsskiftet) och en patch är väl på ingång. Har skit kul i mp... roligast är det med riktiga vänner, när man börjar skjuta varandra och sno pengar. Roligaste läget är undercover cop.. tråkigast är cops&robbers.. och fragile alliance är väl där emellan. Om man köper det för sp så blir man besviken för 600kr, men är man ett stort fan av mp delen så får man ut mycket mer. Jag ska tillägga att jag älskade första spelet trots halvkass grafik och brokiga kontroller samt endast co-op via splitscreen... allt det råder Io bot på.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

5 timmar är för lite för att jag ska spendera 600 spänn på det. Det är bara att vänta tills det går ner, eller att jag vinner FZ:es tävling

Medlem

Hehe ingen idé o sjukskriva sig för ett 5timmar spel men det verkar skoj som fasen iaf. Första spelet va ju kul.
Ja väntar nog tills det finns på rea för runt 199-249spänn

Medlem
Skrivet av Jozo:

5 timmar är för lite för att jag ska spendera 600 spänn på det. Det är bara att vänta tills det går ner, eller att jag vinner FZ:es tävling

VA? Tar de fullt pris för 5h spel? sjukt....

http://www.imdb.com/title/tt0968747/

1
Skriv svar