COD: World at war? (?!)

Medlem
COD: World at war? (?!)

Så, för vissa kan denna rubrik nog leda till att folk inte ens klickar på denna tråd men jag gör ett försök.

Jag brukade World at war för ett bra tag sedan, då MW2 kom ut så tog det såklart grepp om mig, och vägrade släppa taget. Jag såg dock några videos av spelet och vart sugen på att lira det igen, då MW2 börjar bli lite tröttsamt.
Jag har därför beställt hem det nu för en billig peng och kommer nog lira det utav bara satan.

Nu tänkte jag höra om det är någon FZ:are som spelar, eller skulle vilja spela World at War igen? Jag kan tänka mig att det inte är så många som spelar det fortfarande, men några servers ska väl gå att hitta. Så om ni vill ta upp gammeldagskriget igen, skriv här så kan vi lira!

Medlem

Jag har alla Codspelen till PC, så mig kan du inte möta. Fördelen med PC är att spelen lever bra mycket längre än till konsoll. Jag kan fortfarande hitta gott om servrar till Cod1 och cod2. Jag tvivlar på att det är så många som lirar WAW på ps3 just nu, det brukar vara så att det dör ut när ett nytt släpps.

Medlem

jo det är sant. men det kommer nog gå att hitta, det är jag säker på. sen då man hittar någon server, så stannar man nog på den ett tag.

1
Skriv svar