Demon's souls Black Phantom edition frågor!

Medlem
Demon's souls Black Phantom edition frågor!

Hej där,

jag importerade som jag kanske nämnt Demons souls från USA för ett tag sedan och var väldigt nöjd med spelet. Men nu när black phantom edition kommer till europa så är min tanke att sälja de jag importerade och skaffa detta istället, då priset nästan är samma.

så jag var inne på bland annat Play.com och kikade lite hur de stod till med spelet, och några tankar kom upp.
jag känner att webhallen kommer förmodligen ta skjortan för denna version så jag avstår nog därifrån, men man kan alltid vänta och se! nå, nu till frågorna :

1. jag skrev in min adress, dock UTAN å, ä, eller ö. T. ex; min adress är Östbyvägen 17, men jag skrev Ostbyvagen 17 istället, det man var
tvungen iförsig. Det ska inte spela någon roll väl ?

2. Black phantom innehåller HUR SOM HELST den så kallade artbooken(+ soundtracket), det är inte så att bara vissa får den och andra inte ?

3. Om jag beställer från en sida där euro eller pund är standardvalutan, hur gör jag då när jag betalar ? jag har skrivit in mina kontouppgifter osv. drar dom bara av det motsvarande i svenska kronor från mig eller måste ja själv lösa det på något vis ?

Tacksam för svar!

Medlem

Har själv handlat en del från play.com genom åren, så ang. fråga 1 och 3 så vill jag minnas att kunder utanför UK debiteras i euro (men vilken kurs som gäller vågar jag inte svara på) - och ersätt åäö med aao, resten är upp till din brevbärare


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Kanske lite off topic men... Hur i ******* klarade du detta spel?
Jag har ju spelat as länge ock kan varje sväng utantill men vissa bossar går ju bara inte!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ladestam, ska jag vara ärlig så har jag inte klarat spelet helt än jag har typ 4 bossar kvar. jag har inte spelat det så mycket som jag velat då jag i princip dött av trötthet efter skoldagar osv. Sen när jag väl spelar ps3an så blir det mest multiplayerspel, typ codmw2 osv.

Men jag har dock klarat 4-5 bossar sedan vi (försökte) lira tillsammans, och dom var inte alltför svåra ändå. Fick dock lite hjälp på The penetrator men. När jag får denna version så kommer jag börja spela det på riktigt, jag har fan inte fått någon ny armor eller nåt typ.

Medlem

Då sitter vi i samma stol, men vad får man extra om man köper Black phantom edition?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

de är ju i princip exakt samma som deluxe version från USA. du får med en artbook, soundtracket, och plus en strategiguide. de nya och ganska coola med strategiguiden är att den är skriven av fans. de som håller i demonsoulswiki-sidan på internet har hjälpt till och skriva guiden

den versionen går på 500 spänn också. helt sinnesjukt billigt egentigen med tanke på vad man får.

Inaktiv

Tkr alla bossar var lätta första rundan Andra rundan blir det genast MKT svårare!

Medlem

ska jag vara helt ärlig ? det tycker jag med. ja tycker helt seriöst att vägen till bossarna är svårast. alla bossar jag mött har varit rätt enkla ändå. okej, förutom flamelurker, men han körde jag bara melee på så det var lite drygt.

Vonelffors, får man nya grejer på andra playthroughn ? för jag har fan inte hittat NÅGOT nytt under tiden jag spelat. och ändå har jag typ klarat drygt 4 världar.

Inaktiv

Näe, det är samma saker :/ Tyvärr!

Medlem

WHAAT?! hur har dom tänkt att man ska få nya grejer då ? aja, får väl läsa guiden för att finna massa armors och sånt.

Medlem

besällt från webhallen för 539 riksdaler. i advice you all to do the same!

1
Skriv svar