Hjälp mig finna drömspelet =)

Medlem
Hjälp mig finna drömspelet =)

Ohoy maties.
jag har letat ett litet tag efter ett spel som jag inte riktigt vet om det finns eller inte, så jag tänkte att jag skulle skriva ner lite av det jag söker, och ni kan skriva vad som finns ute.

för det första så ska det vara online. jag har spelat online i någon månad nu och det är verkligen hur kul som helst.

jag letar *nog* efter ett spel med ett levelsystem av något slag. det kan vara som i MAG eller MW2, eller som i ett traditionellt rollspel, huvudsaken är att man kan förbättra sin karaktär eller liknande. ja.

tredje saken jag söker är sammarbetspotential. mw2 är sisådär med det om man ska vara ärlig, MAG är rejält mycket bättre på den fronten, men det kanske finns fler spel som liknar det upplägget?

inget sportspel såsom nhl eller fifa. det har jag redan tänkt på. jag har även mw2 samt mag, så dom går också ut där.

shoot!

Medlem

Det låter som att du ska fixa Bad company 2 helt klart Helt kanon MP med levelingsystem och massa saker att låsa upp med mycket fokus på teamplay.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Det låter som att du ska fixa Bad company 2 helt klart Helt kanon MP med levelingsystem och massa saker att låsa upp med mycket fokus på teamplay.

Håller med. Även om teamplay ofta totalt saknas pga stats galna/trophy sökande spelare.

Men emellanåt glänser vissa matcher till och man bara njuter när man totalt kör över motståndarna eller svettas som en tok när en match står och väger in i det sista.
Då är Bad Company svårslaget!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

vad jag saknar i dom flesta såna spel är field support. MAG har just det, dvs att man kan vara och supporta sina medspelare utan vapen och ändå "vinna" både lagmässigt och komma högt upp i plutonlistan. jag gissar att det inte finns såna saker i bf2? dock så är det ett spel som jag kommer att köpa så småningom, det är jag säker på ^^

jag gissar att frågan ställts tidigare, men mmorpg?

Medlem

Jag har både MAG och BC2 och jag kan säga att du kan hjälpa ditt lag mer i BC2 genom att vårda, återuppliva, reparera och ge ammunition än vad du kan i MAG.

Köp det, du kommer inte att bli besviken!

Medlem

jag gissar skarpt på att man har liknande exp-system som i mag i BC2, dvs exp för att utföra sådana saker också? det är det som fått mig mer förtjust i mag än i tex mw2. att man inte behöver vara så fräck på att skjuta folk för att göra en bra roll på plan

1
Skriv svar