Någon som är med på Aion resub?

Medlem
Någon som är med på Aion resub?

Hej Fzare! Jag är intresserad av att börja igen pga Aions 1.9 patch, pga ökad exp och sköna uppdateringar i spelet, Dessutom måste jag fixa en level 50 till 2.0 kommer Jag ska då skapa en ny gubbe, en sorceror och det vore trevligt med sällskap så länge som möjligt, om det är någon annan som ska rerolla nu vid 1.9. Server och ras kvittar (helst någon full server dock)

Men men jag tänkte också passa på och fråga om vad tycker folk om 1.9 generellt?, är det mycket mer exp för quests osv? För jag vill helst undvika så mycket grind som möjligt.

// Ciazo

Medlem
Skrivet av ciazo:

För jag vill helst undvika så mycket grind som möjligt.

Varför vill du då lira Aion?

Nej, men jag vet inte om det är mkt folk kvar som fortfarande lirar. Vid release fanns det en hel guild med FZare men tror att de flesta lade av några månader in. Intressant att se om det fortfarande finns folk som lirar.

Medlem

FZ-guilden är nedlagd, vi får ses i GW 2 istället!

PS. Känner någon sig särskilt intresserad kan ni kontakta mig via PM. Min gamla GW guild "NRG" håller på och planerar en nystart i GW 2 när det släpps. För det behöver vi främst lite drivet folk som kan ta tag i uppstartsprocessen och sedan gå vidare till en officersroll då många av de tidigare officerarna har slutat spela MMO's helt. Notera att det blir en multinationell guild till skillnad från Aion guilden vi hade här på FZ.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

har nån en trial att ge bort?

Medlem

Hej lite off-topic men ja är sugen på ngt nytt roligt MMO spel, så jag tänkte AION kmr köpa från steam, men undrar om man får ngn ''Gratis månad'' lr liknande för jag kunde inte se ngt om det??


signatur

Rwa?

Medlem

jag kan inget lova men det borde ingå en gratis månad

Medlem

Det ingår en gratis månad ja, men du måste endå subscriba minst en månad också

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Det ingår en gratis månad ja, men du måste endå subscriba minst en månad också

Nja. Alltså det räcker med att man reggar ett kontokort för framtida betalningar. När man nästan spelat klart sin gratismånad kan man ju bara avsluta subscription innan pengar dras.

Det kanske var det du menade, men det är också lätt att tolka det som att man måste betala för minst en månad också...

Medlem

Jag är med... fast jag är redan en subscriber

Det är inte speciellt mycket grind om man gör dom flesta group quests och använder Lodas när den ger som mest. Jag kan hoppa med dig, med min alt


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar