Friskyttarna | Svenskt MMO-community
Man kan samla poäng i GW1 i sitt Hall of Monuments som sedan blir rewards i GW2. Man kan få bl a vapen, armor och pets. Något åt det hållet iaf. Är själv rätt ny i GW1-världen.
http://hom.guildwars2.com/en/
VANHEIM GAMING - DITT LJUS I MMO-MÖRKRET
No man's sky | World of Tanks | World of Warcraft | World of Warships
Uppdaterat mer lite färskare info.
Man kan samla poäng i GW1 i sitt Hall of Monuments som sedan blir rewards i GW2. Man kan få bl a vapen, armor och pets. Något åt det hållet iaf. Är själv rätt ny i GW1-världen.
http://hom.guildwars2.com/en/
Stämmer bra!
SWTOR-gillet har nu migrerat till Nightmare Lands (EU-PvE) och söker fortsatt fler medlemmar, välkomna!
Varför migrerade ni inte till Bloodworth?
Av följande anledningar:
* Bloodworthy är numera liksom många andra servers tomt på folk.
* Bioware har utvalt ett fåtal destinations servers och Bloodworthy var inte en av dem.
Dessutom finns inte möjligheten att välja, utan varje server tilldelas en destinations server.
The Presidents - World of Warcraft Classic
Ikväll är det GW2 stresstest... bara så ni vet.
Säg till om det är bra
Alltså... det funka.
Ärligt så tyckte jag det var laggigare än tidigare. Men det kan ha varit något lokalt hos mig kanske.
Hur som så kan man ju knappt hålla sig tills det kommer nu. Mindre än två månader... lagom till höst-mörkret.
VANHEIM GAMING - DITT LJUS I MMO-MÖRKRET
No man's sky | World of Tanks | World of Warcraft | World of Warships
Ni kommer inte ha en cabal i Secret world måntro?
Ett Cabal är nu på gång, och vi har medlemmar som börjar direkt på måndag om Funcom sköter allt smidigt. Mer info kommer!
Måndag? Släpps det inte den sjunde, med försläpp den 4?
Videomupp
Ett Cabal är nu på gång, och vi har medlemmar som börjar direkt på måndag om Funcom sköter allt smidigt. Mer info kommer!
Ja, 3:e stämmer. Har varit lite rykten om måndag kväll eventuellt.
Stämmer, men tredje är på tisdag.
Råkar någon veta är det billigaste stället att inhandla det från? amazon.co.uk verkar ta 350, men kanske finns det något ställe jag glömt?
Videomupp
Stämmer, men tredje är på tisdag.
Råkar någon veta är det billigaste stället att inhandla det från? amazon.co.uk verkar ta 350, men kanske finns det något ställe jag glömt?
Ja, och eventuellt på måndag kväll kan man få access
Origin verkar vara dyrast i alla fall, och i Sverige är ca. 400kr det lägsta priset. Allt billigare än det verkar vara billigast.
Vi kommer att hålla till på servern Arcadia (RP) och vårt Secret Society blir Templars.
Najs! Vi kanske ses förr eller senare då Får se när jag plockar hem spelet.
Jag skulle inte förköpa, men nu blev det så i alla fall. Det bästa med TSW är att det bara är en server med flera dimensions, vilket innebär att du kan vara med i samma Cabal oavsett vilken dimension du väljer. Riktigt smidigt. Så vi syns när vi syns
Och "Cabal" är som "kinship" i LotRO?
Får se om jag köper eller inte. Det är mycket som det är nu och även om det är lockande så vet jag inte, GW2 kommer ju inom en inte så avlägsen framtid också så...
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Och "Cabal" är som "kinship" i LotRO?
Får se om jag köper eller inte. Det är mycket som det är nu och även om det är lockande så vet jag inte, GW2 kommer ju inom en inte så avlägsen framtid också så...
Precis. Cabal är TSWs tolkning på kinship/guild. Sen så är du inte ensam med tidsbrist heller. TSW nu, Guild Wars 2 i Augusti och Riders of Rohan i September, det blir en riktig MMO-höst.
Vi kommer att hålla till på servern Arcadia (RP) och vårt Secret Society blir Templars.
Najs! Vi kanske ses förr eller senare då Får se när jag plockar hem spelet.
Jag skulle inte förköpa, men nu blev det så i alla fall. Det bästa med TSW är att det bara är en server med flera dimensions, vilket innebär att du kan vara med i samma Cabal oavsett vilken dimension du väljer. Riktigt smidigt. Så vi syns när vi syns
Dimensioner?
Videomupp