Medlem
Aion Trial

Tjena

Tänkte kolla om nån hade en Aion online trial nyckel? Vill gärna testa det innan man köper det. Lirat wow ganska länge och är trött på de så vill lira något nytt. Ger gärna tips med om nån bra server med svenskar på

Vym
Medlem

Tjenare tjenare, skulle gärna ge dig en nyckel men mitt konto är dessvärre inte aktivt längre och jag har för mig att man inte kan ge nycklar om ens konto inte är aktivt. Ska ta en extra kik i alla fall. Hoppas du är beredd på en lång och tråkig grind för det var vad jag upplevde under den tid jag spelade.

Fördelen med spelet är definitivt grafiken och den mycket innehållsrika character creation-delen med många alternativ, man kan se hur galen eller hur vacker ut som helst.

Vid serverval skulle jag föreslå Perento, det var där jag spelade tillsammans med bror och vänner och det var servern www.aiononline.se valde som "svensk server" vid release.

Har du prövat trials till övriga MMORPGs som kan vara intressanta? Bara för att de inte är lika nya som Aion behöver inte betyda att du kan ha minst lika roligt i dem.

Hoppas du hittar det du söker!

Medlem

Det hade varit fint om det gick Hehe ye hört om grindingen men värt att testa Och tack för server tips. Nja kollat runt lite men inte direct sett något..ska ta en bättre titt Men går det skicka en key så gör gärna det :9 Min mail är selander.mattias@gmail.com

Medlem

Ingen annan som har en nyckel? Inte fått någon ifrån Snyggare bob så antar att han inte kunde

Vym
Medlem

Nej tyvärr kunde jag inte ge någon, men hoppas du får en så snart som möjligt :s

Medlem

verkar inte va många som orkar med aion=P

Medlem

Själv lade jag ner efter lvl 20 då jag spydde galla pga. all grind.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Dom har en bra tråd på aiononline.se ang. invites.
vi1ctory, efter level 20? Fail.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Efter att ha roat mig med mina 4(!) skadande skills med min Cleric samt gjort quest som endast var en ursäkt till att grinda på ett nytt ställe fick jag nog.

Som tur är verkar NCsoft gå bort från grindmodellen med 1.9, det är ett steg i rätt riktning!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Verkar ganska fett ju


signatur

Rekommenderade sidor: http://isomnen.se - http://c-sserver.com

Medlem

har nån trial att ge bort?

Medlem

Om något har en trail så uppskattar jag ifall jag kunde få den


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Det är tydligen en dålig trial, man får knappt spela nått. Så jag tog och köpte spelet (208kr på g2play). Känns som om det var värt det än så länge iaf. Jäkligt snyggt, bra musik:)

1
Skriv svar