AION hot or not?

Medlem
AION hot or not?

Nu är ju den stora frågan, Aion hot or not?
E det många som spelar det?
Har de tagit spelet framåt?
finns det några märkvärdiga patcher som utförts?
e det värt o spela är väl den största frågan!


signatur

Google is your friend!!!

Medlem

Ja, det är fortfarande mycket folk på servrarna. Om de tagit spelet framåt något vet jag inte riktigt. Det är fortfarande samma spel som vid release. Kan inte minnas att dom släppt någon större patch med nya områden, instancer, ny gear osv. Däremot är många av dem små buggarna som fanns i början borta.

Har för mig att jag läste någonstans att de arbetar på att slänga in fler quests för minska ner det obligatoriska grindatet för att åka lvln. Det är dock inget jag märkt av.

Jag tycker att det helt klart är värt att testa spelet om du inte gjort det förut. Men gillade du inte det vid release så är nog risken stor att du inte gör det nu heller.

Medlem

Spelet är väl inte releasat än?

Provade lite idag men ja trodde det var i open beta fortf ?

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Spelet är väl inte releasat än?

Provade lite idag men ja trodde det var i open beta fortf ?

Aion släpptes den 25 september föra året.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Spelet är väl inte releasat än?

Provade lite idag men ja trodde det var i open beta fortf ?

suck

Medlem

Hahaha..... lite för många trådar uppe.. trodde jag var i Allods online tråden

Men on another note, körde den korta aion-betan förra veckan och tyckte det var helt ok... lite tråkigt att man aldrig fick chansen att testa såna där skillcombos bara...

Hade det inte varit för att alla klagar på grinden hade jag nog gett aion en chans faktiskt, har ju bara lirat igenom sju första levelarna men jag tror endgame pvpt kan vara skoj..

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Men on another note, körde den korta aion-betan förra veckan och tyckte det var helt ok...

:S Men spelet släpptes förra året

Medlem

Jo..... jag tänkte trial men jag fortsatte vara förvirrad och skrev beta

Antingen börjar jag bli gammal och gaggig eller så är det lite många bollar i luften nu heh..

Medlem

God Morgon?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hehe.. lite mkt med jobbet, ganska mycket som snurrar i huvudet senaste tiden

Medlem
Skrivet av kirre87:

Nu är ju den stora frågan, Aion hot or not?
E det många som spelar det?
Har de tagit spelet framåt?
finns det några märkvärdiga patcher som utförts?
e det värt o spela är väl den största frågan!

Inte hot alls om du inte är ett fan av grind och repetetiva quests.
Craftingen är ett skämt, du måste lägga ner oändliga mängder tid för att EVENTUELLT crafta ett item du kan använda.

Kan dock inte uttala mig pvp eller high-end, då jag aldrig orkade ta mig dit.

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Hahaha..... lite för många trådar uppe.. trodde jag var i Allods online tråden

Men on another note, körde den korta aion-betan förra veckan och tyckte det var helt ok... lite tråkigt att man aldrig fick chansen att testa såna där skillcombos bara...

Hade det inte varit för att alla klagar på grinden hade jag nog gett aion en chans faktiskt, har ju bara lirat igenom sju första levelarna men jag tror endgame pvpt kan vara skoj..

Snurrigare än snurrigast...

Medlem

mjo jag spelade betean och launchen. gillade det till lvl 30, men märkte som sagt mycket grind,
då är det bekräftat att det fortfarande e lite för mycket grinding.
Tråkigt att höra då jag verkligen kan se att aion har potential.

om andra av er har helt andra uppfattningar, tveka inte att skriva en notis om spelet.
alla åsikter är välkommna.


signatur

Google is your friend!!!

Medlem

Jag skulle sagt Hot. Det kommer mycket nytt och personligen tycker jag om att spela det. Skaffa en legion om det känns tråkigt, det gör spelet mycket roligare!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Alla mmorpg spel i princip har grind men inte alla gör det så att det är roligt och dom 2 spel där det är helt ok är wow och lord of the rings online.

Så länge du levlar i ett spel om det är för skills eller annat så är det en grind kommer du inte att komma ifrån.

Därför är det viktigt att spel har andra features som du kan gotta dig i för ett break .

Gillar man storyn och hur questarna fungerar det så underlättare det enormt , aion och allod som ex får man ingen riktigt inlevelse i även om jag tyckte aion var lite småroligt kanske resubbar längre fram


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar