Dragon Age Origins - Teknisk support

Medlem
Dragon Age Origins - Teknisk support

Skapar den här tråden eftersom det säkert är många, liksom jag, som har problem med DAO.

Helt plötsligt slutade min DVD-Rom klara av att läsa av skivorna. Jag har testat med andra skivor utan problem men nu när jag stoppar i DAOskivorna så känner den inte av dem alls.

Någon som vet en lösning?

Testpilot

Kanske e kopieringsskydd som flippar , testa att i Enhets hanteraren att deleta din DVD-rom enhet och låta windows hitta enheten igen och installera den. (Krävs en omstart)

Se till att ingen skiva sitter i spelaren då du gör detta för säkerhets skull .

Medlem

När jag patchade det till version 1.01 gick det inte starta längre. Om ni stöter på detta, uppdatera Visual Basic, särskilt om ni kör 64-bitars Windows.

MFC
Medlem
Skrivet av mikey:

När jag patchade det till version 1.01 gick det inte starta längre. Om ni stöter på detta, uppdatera Visual Basic, särskilt om ni kör 64-bitars Windows.

vad har Visual Basic med DAO att göra? Möjligen uppdatering av vissa DLL filer men det känns ju som ett problem som borde höra till det förgångna.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Ladda ner en crack? :S

1
Skriv svar