Spana in Ico och Shadow of the Colossus i HD

Robot
Spana in Ico och Shadow of the Colossus i HD

Avnjut hyperläckra filmklipp på Ico och Shadow of the Colossus i högupplöst tillstånd.

#ico, #shadow-of-the-colossus, #sony


Flakmonkey
Spana in Ico och Shadow of the Colossus i HD

Tackar för tipstacket vad gäller spelen så hoppas jag verkligen att.alla som har möjligheten, dvs alla med en ps3a eller som känner någon som har en, spelar båda två. De må inte se mycket ut för världen nu sett till antalet polygoner, inte ens i HD, men det är något av det vackraste som skapats i TV och datorspelens namn... Måstebupplevas helt enkelt.

Inaktiv

Ångrar djupt att jag inte skaffade ICO när det var mer lättillgängligt. Men Shadow of the Colossus är älskat, och tror inte ICO skulle bli mindre uppskattat om jag någon gång fick spela det.

Ska nästan köpa detta även om jag inte har någon PS3, bara för att.

Medlem

Ett garanterat köp

Medlem

Take my monnies naow Sony!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Håller med måste upplevas alla som klagar på att spel inte utvecklas men har missat detta, spela!

Inaktiv

Skaffade båda originalen till ps2 på releasedagen. Längtar efter att få lira igenom dem i hd format innan jag spelar The Last Guardian <3


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Ska man göra en "remake" så tycker i all fal jag att man ska göra mer än att bara byta lite texturer, spelet blir inte så mycket snyggare ut =/. Men själv kommer man nog köpa det i alla fal

Medlem

Missade bägge dessa spelen när de släpptes till PS2, har haft chansen på senare tid att låna Shadow of the Colossus av en vän men spela aldrig igenom det så jag ser verkligen fram emot den här HD releasen!

1
Skriv svar