Strategispel att rekommendera?

Medlem
Strategispel att rekommendera?

Jag är på jakt efter ett nytt strategispel. Kanske finns det något nytt som ska komma ut ganska snart, eller lite äldre. Helst inte något i stil med Hearts of Iron utan mer realtidsstrategi. Just nu spelar jag Sins of a Solar Empire och tycker det är helt OK. Alla tips är varmt välkomna!

Medlem
Medlem

diggar du SINS så är det Homeworld som gäller, gammalt o störtskönt. SupCom + Forged Alliance typ som SINS fast på marken istället, håll dig undan ifrån SupCom 2. World in Conflict + expansionen vad den nu hette

Medlem
Skrivet av Plommon:

diggar du SINS så är det Homeworld som gäller, gammalt o störtskönt. SupCom + Forged Alliance typ som SINS fast på marken istället, håll dig undan ifrån SupCom 2. World in Conflict + expansionen vad den nu hette

Wic är kul. fast de saknar basbygge är oxå på jakt efter nått strategispel atm! helst med basbyggande

ruse betan kan ja rekomendera, de är kul.

Medlem

Supreme Commander 2 är riktigt kul om du vill spela online. Annars finns ju en öppen online beta på Steam för R.U.S.E som är ett nytt och riktigt intressant multiplayer lir.

Medlem

Köp c&c tiberium wars om du inte har det. Håll dig undan från 4:ran och köp inte red alert 3 xP

Medlem

Men of war säger jag med:D


signatur

Skrivbordsgeneralen - ett mognare spelforum med inriktning på strategi- och krigsspel.

Medlem

C&C First Decade kanske?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

1
Skriv svar