[continous game] Anno 1404

Inaktiv
[continous game] Anno 1404

Hej, jag har börjat lira anno 1404 lite då och då. Problemet är att jag blir mer och mer less på spelet allt eftersom jag misslyckas. Problemet kommer just precis innan mina hus har alla sina "behov" för att utvecklas från patricians till noblemans. En snubbe vid namn Guy Forcas muckar gräl och gång efter gång efter gång så förklarar han krig mot mig. (jag vill inte ha krig). Och eftersom att pengarna gått åt till min annobefolknings behov så har jag ingen chans att försvara mig.

Det jag vill veta är alltså om det finns någon möjlighet att undiva krig mot både honom och alla andra.
Jag har sett relationssystemet, men de brukar oftast bara bli "-" när jag ger komplemanger osv till dom och trading route funkar inte föränn man har tillräckligt bra relation.

Medlem

Om det är som Anno 1701 så kan man ta bort alla datormotståndare helt o hållet ifall man vill.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Hur gör man det? För det kan ju vara så att man gör på liknande sätt i 1404 som i 1701

Medlem

I 1701 tog man bort dem när man ställde in gamet iaf, minns inte riktigt hur det hela såg ut, men man kunde iaf ta sig till en del utav menyn där man såg sina motståndare och där även ta bort dem.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Jag kan inte hitta något i anno 1404 som tyder på att man kan ta bort, eller i huvud taget välja motsåndare.
Någon måste ju ha samma problem?!

Inaktiv

Jag har en fråga om Anoo 1404.
När man ser riktigt stora städer, som man gör på det första missionet på demot, varför är det inga människor? Man tror at man ska se massa med människor, men det är verkligen tomt.
Jag har precis köpt settlers 6, och dom två spelen liknar ju varandra, men där är det alltod fpolk på gatorna.

1
Skriv svar