"Age of Conan bantas kraftigt" fel av FZ

Medlem
"Age of Conan bantas kraftigt" fel av FZ

Tycker den senaste nyheten som FZ postade var skriven helt fel och pollen (frågan på slutet) var helt onödig. Länk till nyheten: Age of Conan batnas kraftigt

FZ beskriver denna "servermerge" som att spelet bantas rejält och att det närmar sig sin undergång, vilket jag tycker är helt fel. Jag får den uppfattning av denna nyhet att servrarna tas bort emot spelarnas vilja för att Funcom inte har råd att hålla dem uppe, vilket inte är helt sant. Jag kan inte kommentera om den ekonomiska delen, men denna "servermerge" var enormt efterfrågad och någonting som spelet behövde.

Jag är väl medveten om att Funcom bantade på sin personal nyligen, men detta kan nog vara direkt kopplat till denna "servermerge", dvs att många Game Master eller liknande som ansvarade för dessa servar förlorade sina jobb.

Jag tycker att FZ (redaktionen) har en allmänt dålig syn på Age of Conan. Jag tycker att nyheten var enormt riktad och hänvisade till något helt annat än positivt. Jag kan inte tänka mig att detta på något sätt kan locka nytt folk till spelet, då folk uppfattar nyheten som negativ när den egentligen är någonting positivt till Age of Conan - spelarna.

/Bronne

Medlem

Japp håller med, märkligt ordval helt klart. Detta borde ha postats i "Synpunkter och Förslag".


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Japp håller med, märkligt ordval helt klart. Detta borde ha postats i "Synpunkter och Förslag".

Fan, finns det något sätt att radera sin egna tråd? Min första post blev av misstag crosspostad och av min forumovanhet blev denna också det. Jag råkade posta den på just "Synpunkter och Förslag" och trodde att jag kunde ta bort denna. Om någon moderator läser detta så får ni gärna låsa denna tråd så att diskussionen kan tas vid på rätt forum.

Medlem

Låt oss inte sprida ut disskutionen över flera trådar, rätt forum är i detta fall nyheten.

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=66313&page=1

Låser denna tråden.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar