Age of Conan - Värt att prova igen!

Medlem

Aye, funderar också på att kanske dra igång mitt konto, provade lite precis vid release, inte speciellt mycket, men det kändes som att assassin inte var speciellt fet heller, och då orkade jag inte göra en ny char för tiden snart skulle gå ut.. :/

Hur är Assassins nu? Är dom bara väldigt inte-feta i början eller.. är dom alltid ganska.. ofeta?

Medlem
Skrivet av Mykee:

Aye, funderar också på att kanske dra igång mitt konto, provade lite precis vid release, inte speciellt mycket, men det kändes som att assassin inte var speciellt fet heller, och då orkade jag inte göra en ny char för tiden snart skulle gå ut.. :/

Hur är Assassins nu? Är dom bara väldigt inte-feta i början eller.. är dom alltid ganska.. ofeta?

En Assassin är ju fortfarande ingen WoWrogue, jag tycker att de är coola, men om jag vore du så skulle jag prova en annan klass om du var missnöjd då. Det är mest balansering som skett, inte direkt nå tillägg till klasserna, tröttnade du pga buggar och sånt borde du dock prova klassen igen, det beror lite på vad du är ute efter.

Medlem

Jag och 10 kompisar spelade AoC, de flesta av oss spelade betan. Efter 3 veckor så hade alla slutat spela. Krävs ganska mycket för att få mig att återvända

PS Mammut-mounten sög stenhård DS

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

Jag och 10 kompisar spelade AoC, de flesta av oss spelade betan. Efter 3 veckor så hade alla slutat spela. Krävs ganska mycket för att få mig att återvända

PS Mammut-mounten sög stenhård DS

Låter som om när en annan testade wow och warhammer iaf, fast jag spelade väl inte mer än 3 dar, sen blev man uttråkad.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar