Bannad av PB utan att fuska *outraged!*

Ish
Medlem
Bannad av PB utan att fuska *outraged!*

Satt och spelade BFBC2 precis.. Helt out of the blue så blir jag kickad pch permbannad. Decision by admin stod det. Någon mer som blivigt drabbad?

Det gick ju väldigt bra för mig. Men va fan.. Ingen hade ju klagad eller någonting. Jag är måttligt irriterad nu..

edit/ Var inne och snackade med folket på pb. På deras IRC. Han skrev att du skulle bara veta vad vanlig det är med admins som inte kan acceptera att folk är bättre än dem. Känns ju bra att det inte var globalt iaf, och att det inte var något jag gjorde fel


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Att bli bannat på en server betyder inte särskilt mycket, massor av admins bannar om du är för bra. Synd egentligen, det är ju genom att spela mot bättre spelare man själv blir bättre.

Det skal mycket mera till att bli bannat global eller att bli bannat av PBBans. Men då är det också oftast oåterkalleligt och enda sättet att spela igen är ett nytt spel.

Ish
Medlem

Visst är det så. Har inte ens sen CS tiden för min del, förens nu då. Så det vart lite 'heat of the moment' tråd. Men som sagt. Synd för dem


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ja admins bannar ofta om man är bättre än dem... har alltid varit så, men är inget större problem om det finns gott om servrar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Som tur är så är det inte så stor procent av admins som är så, dom flesta har inget alls mot att bli ägd, så länge man inte bryter serverreglerna.
Jag är rätt kass på spelet, men har jätteroligt ändå. Skulle aldrig falla mig in att banna nån som är bättre än mig, då skulle serveren snart vara tom ju.

1
Skriv svar