Bad Company 2: Jag och mina vapen

Medlem

Assault: M16 + GL + red dot + mgn bullets
Engineer: AKSU 74 + RPG (redan fått plat med CG) + extra raketer + högre explosivskada
Medic: M60 + red dot + mgn bullets
Sniper: Gol + 12x scope + högre explosivskada (antar att det går hem med mortar strike, därav)

Spelar BARA hardcore

Ibland kan man bli lite shotgun sugen, då tar man den första o extra range + mgn bullets. one shottar snipers o parachuters o allt dock kasst i close combat. då drar man upp sin colt 1911 !

Medlem

Assault: AN94(overall), M16(långa medellånga avstånd),XM8(korta medellånga). 4x sikte - 40mm granat eller rök - mgm bullets
Medic: M60(overpowered), SAW(gillar den vet inte varför ), XM8(grymt stabil även om man håller in skjutknappen). 4x sikte - mgm bullets.

spelar inte dem andra klasserna, inga roliga vapen.

Medlem

Assault: M416 - GL - Red dot - magnum ammo
Engie: PP-2000( ett riktigt galet vapen) - RPG el. CG (beror på karta och antalet campers/ snipers) - Extra ammo - mmn smg
Medic: XM8 - extra ammo - mmn lmg el. magnum ammo
Recon: Neostead 2000 - C4 - extra ammo - magnum ammo

Ns 2000 är lätt bästa shotgunnen:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Thumba, du vet att du kan köra shotgun på alla klasser o få C4 va ? Så varför inte köra på assault o kunna fylla på din ammo ? Varför just recon ? :S

Medlem
Skrivet av Lerner:

Thumba, du vet att du kan köra shotgun på alla klasser o få C4 va ? Så varför inte köra på assault o kunna fylla på din ammo ? Varför just recon ? :S

Därför att de är nå tillfredsställande när folk tror att jag är en wookie i nöd och tror att jag är ett lätt kniv offer. men då får de en liten överraskning, en hagelsvärm i ansiktet:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Lerner:

Thumba, du vet att du kan köra shotgun på alla klasser o få C4 va ? Så varför inte köra på assault o kunna fylla på din ammo ? Varför just recon ? :S

För att man vill ha motion sensor kanske?
Jag kör mest som recon men i princip aldrig som 'sniper'. Shotgun,Thompson eller VVS med red-dot ftw.
Motion sensors är guld värda när man är i frontlinjen.

Sen kan man växla från C4 till mortar på banor där C4 är kass.

Medlem

Motion sensors har dock inte något vidare värde i hardcore Använder dom bara för att få awards för motion mine assist ^^

12
Skriv svar