Demoner invaderar Tokyo i Devil Survivor

Robot
Demoner invaderar Tokyo i Devil Survivor

"Att slåss mot demoner är ingen lek. Om vi förlorar så dör vi!", säger den kvicktänkte rollspelshjälten.

#shin-megami-tensei-devil-survivor-overclocked


Medlem
Demoner invaderar Tokyo i Devil Survivor

Jag gillade Persona 4, men det här var så cheesy att det gjorde fysiskt ont!

Persona 3 FES är höjdpunkten i Persona serien, aldrig prövat de andra shin megami spelen. Den fysiska smärtan smittar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Röstskådespeleri på engelska.... >_<

Medlem

Typiskt japanskt, kan vara kul om man inte tar det seriöst alls.


signatur

// Bacon <3

Alltså röstskådespelet... mina öron blöder.

Medlem

Haha, pallade inte ens att se klart


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tycker att FZ ska sluta posta Nyheter om Spel som har stilen "Manga/Anime"
Med tanke på att Majoriteten här på FZ avskyr det. "Jag är inte inräknad"...
bara läs kommentarerna som nyheterna får ...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jag tycker att FZ ska sluta posta Nyheter om Spel som har stilen "Manga/Anime"
Med tanke på att Majoriteten här på FZ avskyr det. "Jag är inte inräknad"...
bara läs kommentarerna som nyheterna får ...

Jag tycker att användare ska sluta posta inlägg som har stilen "Den här genren tycker inte JAG om".
Vissa manga/anime-nyheter är bra, andra är kassa, men varför läsa igenom det om man nu avskyr det så mycket?
Jag bryr mig inte om nyheter om rallyspel etc, men inte går jag in och skriver nerklankande kommentarer om hur dumma dom spelen är.

Medlem

Eftersom FZ är en spelsajt bör de skriva om flera typer av spel. Är man inte intresserad i en viss genre så kan man ignorera nyheten helt och hållet. Jag skiter exempelvis fullständigt i allt vad Wörld of Wårcraft är. Bristen på intelligenta kommentarer betyder dock inte att det inte finns intresserade läsare. Kan nog tänka mig att majoriteten inte kommenterar överhuvudtaget.

Hur som helst, on topic så måste jag säga likt många andra att röstskådespelet i videon är för arsligt uselt. Fast amerikanarna har aldrig varit några höjdare på att dubba japanska produktioner.

1
Skriv svar