Svar på allt!

Medlem
Skrivet av dddaanne:

varför blir man gråhårig när man blir gammal?

Om man bara blev det när man blev gammal så hade jag varit glad Jag är 21 och kommer snart vara gråhårig!

signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av dddaanne:

varför blir man gråhårig när man blir gammal?

Om man bara blev det när man blev gammal så hade jag varit glad Jag är 21 och kommer snart vara gråhårig!

skämtar du? hur går det till egentligen?

Medlem

Bra fråga Dök upp gråa hårstrån när jag fyllde 18, och de har inte direkt minskat. Än så är de svarta hårstråna fler, men ska bli intressant att se hur jag ser ut när jag är 25-30.

signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Bra fråga Dök upp gråa hårstrån när jag fyllde 18, och de har inte direkt minskat. Än så är de svarta hårstråna fler, men ska bli intressant att se hur jag ser ut när jag är 25-30.

Är det vanligt att det brukar hända? För jag vill helst inte bara gråhårig när jag är 30 :/

Medlem
Skrivet av dddaanne:
Skrivet av WildThing:

Är det vanligt att det brukar hända? För jag vill helst inte bara gråhårig när jag är 30 :/

Kan väl inte säga att det är jättevanligt. Men nog händer det. Sen så kan nog de flesta få några gråa hår utan att det blir mer gråa än "vanliga". Men jag kanske ljuger nu..

Medlem

okej, men känner nog ingen som har fått grått hår när dom blir 18 så det kan inte vara så kul för dig Wild Thing.. hoppas de gråa slutar komma fram för dig

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Är Bad Company 2 värt att köpa nu innan BF3? Har det på xbox men kan inte spela FPS på konsoller..

Inte jag heller men funderar på att skaffa nått sådant här http://www.youtube.com/watch?v=LikBW0dUXIk

Medlem
Skrivet av dddaanne:

okej, men känner nog ingen som har fått grått hår när dom blir 18 så det kan inte vara så kul för dig Wild Thing.. hoppas de gråa slutar komma fram för dig

Det är nog ganska ärftligt, farsan har varit gråhårig ett tag och han är inte så värst gammal. Hans äldre bror har dock fått behålla färgen, men han blir skalligare istället. Så vi brukar säga att man har nog bara en viss mängd färg åt en viss mängd hår

signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Är Bad Company 2 värt att köpa nu innan BF3? Har det på xbox men kan inte spela FPS på konsoller..

Svar "ja", det är mycket underhållande på PC...

signatur

När upptäckte människan att hår på ryggen har en mindre funktion än på framsidan?

signatur
Medlem
Skrivet av walter_iego:

När upptäckte människan att hår på ryggen har en mindre funktion än på framsidan?

När den första människan misslyckades med att springa ifrån en skogsbrand?

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kan man få problem med fingrarna som äldre om man "knäcker" dem under en lång tid som ung?

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Palpatine666:
Skrivet av son of RAMBO:

Inte jag heller men funderar på att skaffa nått sådant här http://www.youtube.com/watch?v=LikBW0dUXIk

Jag förstår inte varför de stödjar alla möjliga kontrolldon, men inte mus och tangentbord.

signatur

Medlem
Skrivet av WaltX:

Kan man få problem med fingrarna som äldre om man "knäcker" dem under en lång tid som ung?

Nu kommer jag med en sak utan källa.
Men jag har hört att man egentligen inte knäcker benet i fingrarna. Utan det är några "bubblor" som spräcks. Eller ja, något sådant.

Så jag säger nej. Men då kanske jag ljuger.

Medlem

Varför för man blåmärken när man blir slagen?

Medlem
Skrivet av dddaanne:

Varför för man blåmärken när man blir slagen?

När man blir slagen kan blodkärl brista och blod samlas under huden. Anledningen till att det är blått är för att syret försvinner ur blodet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Palpatine666:
Skrivet av son of RAMBO:

Jag förstår inte varför de stödjar alla möjliga kontrolldon, men inte mus och tangentbord.

Helt sjukt är det, sååå många mer spel jag skulle vara intreserad av om dom börja stödja till mus å tangentbord. Iaf alla FPS spelen =O)

Medlem

Varför känns det som att det är det så ovanligt med HDMI på LED LCD-monitorer och är vanligare på CCFL LCD-monitorer?

signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Frågade skolsyster om det för ett antal år sedan, fick ett kort "Nej" så jag antar att det är lugnt

signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Achronos:
Skrivet av WaltX:

Frågade skolsyster om det för ett antal år sedan, fick ett kort "Nej" så jag antar att det är lugnt

Tack för svaret!

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

När vi hade WW2 historia i grundskolan, berättade en lärare lite off-topic att Före WW2 så hade Normännen förberett sig med några kanoner utöver havet (KANONER, alltså kulor, inte moderna saker)

Vid samma tid hade tyskarna byggt en "topmodern" ubåt som skulle dominera havet, denna här ubåten var i krokarna runt Norge, och så testade norrmännen dessa kanoner, och helt utan medvetande träffade dom en dirketträff på ubåten och det small till...Ubåten sjönk och normännen fattade ingenting.
Frågan är. är detta sant?!

Medlem
Skrivet av totte1015:

När vi hade WW2 historia i grundskolan, berättade en lärare lite off-topic att Före WW2 så hade Normännen förberett sig med några kanoner utöver havet (KANONER, alltså kulor, inte moderna saker)

Vid samma tid hade tyskarna byggt en "topmodern" ubåt som skulle dominera havet, denna här ubåten var i krokarna runt Norge, och så testade norrmännen dessa kanoner, och helt utan medvetande träffade dom en dirketträff på ubåten och det small till...Ubåten sjönk och normännen fattade ingenting.
Frågan är. är detta sant?!

Om det är så är det ballt iallafall!

Medlem

Varför stödjer inte fler konsolspel mus och tangentbord?

signatur

Medlem

Har forumet blivit mer aktivt? (positivt menat) Varit borta en dag och det är så många trådar att jag inte ens orkar kolla igenom alla.. Mest pga tidsbrist men ändå.

Medlem

Vad heter den låten i The simpsons som kommer ibland när det handlar om Fat Tony?

Tex. Säsong18Episod01, det avsnittet när Fat Tonys son finns med

Medlem

Hur kommer det sig att kvinnor har längre medellivslängd än män?

Ish
Medlem
Skrivet av dddaanne:
Skrivet av WildThing:

Det finns ju sk. "hårfärg" nu för tiden.

signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

En vettig fråga:

När är nästa service på EU-moped efter 100mils servicen?

Medlem
Skrivet av totte1015:

En vettig fråga:

signatur

Skriv svar