Konspirationen tätnar i Deus Ex

Medlem

Vill. Ha!

Jag testade den läckta betan och fastnade direkt för spelet. Grafiken är inte Crysis 2-liknande nej, men det är oviktigt om spelet har en gripande handling och bra gameplay, så jag ser verkligen fram emot det slutliga spelet.

Även om trailers oftast säger väldigt lite om spelet så har de i alla fall lyckats bygga upp en underbar konspiratorisk atomosfär i dem. Om spelets story håller liknande klass så kommer det inte finnas något att oroa sig, även för de som hellre räknar polygoner än njuter av storyn.

Kommer helt klart platsa fint bland mina andra Deux Ex-lådor jag har på hyllan här :).

Medlem

Jag gillar det de vill uppnå med spelet, men det finns en del saker jag stör mig på, vid takedowns så pausas spelet, om du ställt till det i början av en nivå så folk letar efter dig så nollställs det när spelet laddar in nästa del av banan.
Städerna i sig ser ut att vara en stor lekpark att hoppa runt i men de känns små och crampade, 20m från poliserna så står det ett par ett par knarkförsäljare.
Det känns helt enkelt som om de försökt få in hela spektrat av en stad på en alldeles för liten yta, det känns fel helt enkelt.

Men designen är underbar och möjligheterna du får att slutföra spelet på ditt sätt är fantastiska, så jag har lite mixade känslor om DXHR.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag hoppas de släpper mod-verktyg eller att någon hackar ihop det ändå... Så att det går att rätta till skavankerna...

12
Skriv svar