Friday Friday (fun fun fun fun)

Medlem
Friday Friday (fun fun fun fun)

Imorgon är det fredag som Rebecka Black lättsamt brukar säga. Själv hoppas jag på en fin dag. Vi ska på pilgrimsfärd till Hötorget för att glo på hormonstinna tonåringar. Jag pratar givetvis om den senaste Harry Potter-filmen. Resan ska inledas med McDonalds, då jag har ett presentkort där. Här ska ätas hamburgare så att det flyger ur öronen.

Annars händer inte så mycket. Jag är lite kass på att blogga av massor av olika skäl. Det är varmt, ny lägenhet, jobbiga katter, snälla katter m.m. Har massor av diverse idéer som jag måste få igång, dock är det svårt att få tummen ur röven i dessa tider. Istället slutar jag vid WoW. Dålig fotolergök, dålig fotolergök.

Men igår var jag bra. Jag satte mig ner och spelade ett spel som hette Akima Village på ps3. En fullständig Settlers-ripoff - utan fiender. Så det gick bara ut på att leverera och bygga. Helt meningslöst, men jag spelade igenom skiten och blev klar idag. EA har en förmåga att sätta 124312 namn på sina eftertexter, vilket är tokigt, när det endast var 3 programmerare bakom det fisljumma spelet.

Vafanärdetnuföridéer? undrar du av arg nyfikenhet apropå stycket ovanför det ovanstående. I dono! GameMaker, laga mat, sätta upp gardinstänger och påbörja det digitala måleriet igen. En dag ska jag bli en superfotolergök utan meningslösa bekymmer. Tills dess får jag vara vettig, och typ, diska.

#blogg

Friday Friday (fun fun fun fun)

1)Blir man inte dålig i magen av McD? är det i så fall inte bättre att vraka efter filmen (talar efter erfarenhet av den 2:a Sagan om Ringen filmen. huj uj uj.)

2) Fokus Fotolergök, Fokus!

3)har samma kännsla för Terraria.

4)Gardin. Klappa Katt. Sortera kryddhyllan. laga mat. GameMaker.
Digital måleri till sist för att varva ner.
Avsluta dagen med att stå på balkongen och sjung "Fjärden ligger blank som ett nybonat golv..." högt för grannarna.- i den ordningen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

I cant focus dammit. Terraria verkar roligt dock, men min naiva hjärna skulle bli alldeles för fast.

Ibland hör jag grannarna gå in i korridoren, det är läskigt. En granne ringde på, för att hälsa på oss. Han hade värsta Colgate-leendet och såg supertrevlig/fräsch ut. Själv hade vi mysbyxor i olika färger och var både chockade och sunkiga.

Låter som en människa som skulle uppskatta ett midnatts "Oa hela natten" solo!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar