NaNoWriMo 2011

Medlem
NaNoWriMo 2011

Hejsan alla skrivsugna FZor!
NaNoWriMo drar igång i November igen, och min fråga är; ska DU vara med, och vad ska du isåfall skriva om? Och om du nu inte ska vara med, vad skulle du ha skrivit om? Jag hade nämligen tänkt ge det en chans och ta mig tid bredvid mitt pluggande för lite skrivande, och just nu sviker min fantasi mig, och jag vill gärna börja planera medans jag har tid för det nu på sommarlovet!

För er som inte vet vad NaNoWriMo är; varje år i November anordnas det här eventet som går ut på att Du ska skriva en novell på 50.000 ord inom en månad. Man får skriva om i princip vad som helst, hur som helst och när som helst. Bara du är klar och skickar in det i slutet av November så blir det bra! Det går inte ut på att det ska vara helt rätt och bra, du ska inte ens hinna rätta igenom novellen. Det kommer att bli massor av skittext, men det går bra ändå. Som arrangörerna själva säger: Kvantitet över kvalitet!
Mer information här!

Såå, vad säger ni? Låter det intressant? Jag skulle då bli himla stolt om jag klarade det! Annars kan ni ju vara gulliga och ge mig lite inspiration, för här i norr finns det ingen!

1
Skriv svar