Spana in striderna i Deus Ex: Human Revolution

Robot
Spana in striderna i Deus Ex: Human Revolution

Utvecklarna förklarar utförligt hur striderna funkar i nya Deus Ex.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Spana in striderna i Deus Ex: Human Revolution

Jag tycker det ser lite föråldrat ut

Medlem

Grafiken är väll godkänd.. Tycker det ser värre ut med alla stela animationer.. Och vapnen låter och rör sig som små ärtbössor.. Men jag håller tummarna

Medlem

Jag undrar om det är de som designat spelet eller de som satt ihop reklamfilmen som inte har en aning om vad som är coolt. Jag hoppas på det senare, och att spelet i själva verket är fräckt...

Medlem

3:e persons cover är fruktansvärt dåligt...

Medlem

FZ är så sega... Den fjärde filmen om stealth har redan kommit ut, för ett bra tag sen.


signatur

Imperator

Inaktiv

Jag gillar allt utom cover-systemet, det är faktiskt riktigt lame.

Medlem

Hoppas man kan stänga av cover systemet ... man har en Crouh button av en anledning ...

Medlem

Jag ÄLSKAR cover-systemet, det ser fantastiskt ut <3 mer cover åt folket! <3

Medlem

Varför hatet mot coversystem? Tycker det är awesome.

Inaktiv
Skrivet av xector:

Varför hatet mot coversystem? Tycker det är awesome.

Jag ogillar att man ploppar ut i tredje persons-perspektiv. Det gör ofta spelen för enkla och tar bort mycket av glädjen i skjutandet.

Medlem
Skrivet av xector:

Varför hatet mot coversystem? Tycker det är awesome.

Det blir att man spenderar 50% av spelet bakom cover vilket inte känns så häftigt... Sen är det inte coversystem man hatar utan FP -> TP när man går in i cover vilket är helt fruktansvärt ologiskt och löjligt. Ge oss ett coversystem så som i RO2 där man är i första person även bakom cover så ska du se att ingen klagar.

Flakmonkey

Känns skönt att inte ha några som helst förväntningar på det här efter det som hände med invisible war... Förhoppningar har man ju dock såklart ändå men är också lite tveksam till fp/tp-kombon. Bättre om utvecklarna väljer ett läge och sen kör på det hela vägen imo

Medlem

Hm... kan inte säga att jag blev intresserad av att se den videon. TP coversystem är avtändande. Lådor, lådor och lådor... samt ett orange kladdfilter över det hela. Vapnen sprayar kulor utan till synes någon rekyl. (förutom revolvern?)

Hoppas en riktigt bra story kan rädda detta. Eller att de filmer man sett varit missvisande.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Ze playyer!


signatur

War never changes.

1
Skriv svar