Tåg på tåg

Redaktör
Ponny
Tåg på tåg

Adieu, adieu, to yieu and yieu and yieu! Om några timmar stänger jag av datorn och kommer inte se åt ett tangentbord på hela helgen. Skönt! I eftermiddag är det tågskoj som gäller, vilket jag faktiskt tycker är ganska skoj, speciellt med tanke på att de tre kattkräken (läses med största möjliga kärlek) blir kvar i Stockholm.

Jag är i sluttampen av Phantom Hourglass och sitter just nu i valet och kvalet om jag ska gå den där extra milen för att samla allt, eller om det är dags för en slutboss eller två. Det är ett besvärligt dilemma, ska ni veta! Jag vill samla, men jag vill också mäta hur pass högt mysskalan går när man spelar tuff-tuff-tåg-spelet Spirit Tracks på tåg (ganska högt gissar jag).

En sak är dock säker, efter att ha nästan avverkat det första av DS-titlarna känner jag mig mindre och mindre hajpad på Ocarina of Time till 3DS. Det känns inte riktigt... portabelt. Men nu kanske jag bara är dum i huve't?

[ia=28318; large]
Det här är inte SJ.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Tåg på tåg

Jag anade att det här inlägget skulle handla om Spirit Tracks ombord på ett tåg bara jag såg rubriken.

Redaktör
Ponny

Cuz I'm so fourutsejbar! Men att spela det på tåget var en hit, faktiskt.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar