Freddy Krueger i Mortal Kombat

Robot
Freddy Krueger i Mortal Kombat

Nästa nedladdningsbara karaktär är inte helt väntat Freddy Krueger. Spana in och ta reda på när du kan få tag i honom med ett enkelt klick.

#mortal-kombat


Inaktiv
Freddy Krueger i Mortal Kombat

Så jävla perfekt med freddy! Tackar också till Hampus för den snabba vågen av nyheter! Keep it up!

Ish
Medlem

Fan va stelt Mortal Kombat är..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

hahaha nice! han passar perfekt i den turneringen

Medlem

1:22-1:33

Är det bara jag som nästan halv som halvt förväntar mig att Dan Borden ska dyka upp med sitt patenterade "Toasty!" under den sekvensen?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Dizzz:

1:22-1:33

Är det bara jag som halvt som halvt förväntar mig att Dan Forden ska dyka upp med sin patenterade fras "TOASTY!" vid den sekvensen?

MEN WOOOOOW?! Lugna ner dig lite. Gjordes ju också minut efter minut, är det så viktigt folk ser vad du skriver kvinna?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

var är Jason?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jävligt awsome! Freddy FTW! =P
synd bara att man inte har köpt MC eller tänker köpa det pga att spelet var så extremt stelt...

Medlem

Gött med Freddy, nästan värt att skaffa spelet enbart för det.
Som sagt Jason saknas oxå, och kanske även pinhead(hellraiser)

Medlem

Så skönt att slänga in Freddy i MK. Snacka om genidrag.
Läste live-feeden på twitter när det avslöjades nu på SDCC, reaktionerna var jubel och åter jubel.
Givet köp, likt de andra DLC om man är ett MK-fan som jag.

Dock icke att förglömma, Klassik Mortal Kombat visades också upp på SDCC, ska bli kul å köra online-matcher på PS3an.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

HAHAHA! AWESOME O_o!!!

Medlem

Freddy är ju lätt coolast hittills. Kanske får bli ett köp av MK snart

Medlem

Coolt Men som ett ordentligt Freddy fan måste jag anmärka att han faktiskt bara har en handske med knivar på. Nu ser han ut som Wolverine eller nåt

Medlem

Mortal Kombat är så bra har alla dlcs!

Medlem

Hadde han sett ut som robert englund och inte som den nyaste freddy filmen så skulle jag utan tvekan köppt spelett bara för denna dlc. nu får jag fundera lite =P

1
Skriv svar