Ni som har kommit in i BF3 Alfan

Medlem

Går ju i princip med alla vapen, men support med MG är ju såklart bäst :). Kör SAW personligen, med 200 skott kan du suppression, mest gametime med support tillsammans med en polare som kör assault med medicbox, fungerar riktigt bra när man kommer i samma squad. Mycket mer ställen man kan ta skydd på, iallafall alpha banan, vilket göra det lättare att rycka fram stötvis.

Medlem

Är alphan nere nu eller?


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Tror jag inte? Är väl inte förrän 11e har jag för mig. Jobbar 15 timmar så ingen mljlighet att kolla förrän sent ikväll

Medlem

Jopp, alphan ska va nere. avslutas idag.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Aja kom iaf till rank 24.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Jaha det var ju inte mycket man hann testa. Blir det mer alpha eller får de som kom med i alphan även spela betan tro?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Jaha det var ju inte mycket man hann testa. Blir det mer alpha eller får de som kom med i alphan även spela betan tro?

Nästa chans att spela blir betan. Och nej, alphaspelarna får ingenting exklusivt i betan. Betan är öppen för alla i september.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ge mig beta nu... Pröva spela BC2 efter BF3 alphan, går inte, inte det minsta kul längre

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Ge mig beta nu... Pröva spela BC2 efter BF3 alphan, går inte, inte det minsta kul längre

Håller med dig där


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Betan verkar inte vara för alla, "DICE has confirmed there will be two trials – a closed, invite-only alpha trial (har varit), and an open beta trial for those who purchased either the Limited Edition version Medal of Honor or those marked “beta-label”(t.ex Origin)."

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Betan verkar inte vara för alla, "DICE has confirmed there will be two trials – a closed, invite-only alpha trial (har varit), and an open beta trial for those who purchased either the Limited Edition version Medal of Honor or those marked “beta-label”(t.ex Origin)."

Kan inte stämma. Det har sagts flera gånger att betan är öppen för alla. Vart citerade du ifrån?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Står bara att man får "early access" till betan om man bokar från Origin. Står ingenstans att betan inte är öppen för alla.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Flera alpha testare får 48 timmars early access på betan med. Endel har redan fått e-mails som bekräftar detta. Vet inte om det är några utvalda alphatesters eller alla alpha testers får det.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

MoH:Tier1 och de som har lagt en pre-order på BF3 kommer att få early access, så det inkluderar nog en hel del alphatestare.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

12
Skriv svar