Kinesiskt par sålde sina barn för att spela

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

Ok, nu får ni skärpa er. Idioter finns överallt, inte minst i Kina, men vad har detta egentligen på en seriös spelsida som FZ att göra? Har ni sjunkit så lågt att var jävla nyhet som har minsta lilla koppling till spel är värt att notifiera om oavsett om den är av intresse för spelare eller inte? Det här stinker aftonblaska och sensationslystnad rakt av och sådant får jag nog av på de flesta så kallade nyhetssidor.

Ingen bad dig läsa artikeln. Du har inget att gnälla på förutom ditt eget sätt och beteende. Det är roligt att fz fyller ut med annat. Bara för att det inte står något vilket spel dom ville lira där spelar ingen roll. Det handlade om att dom ville spela i alla fall. Gå och gnäll på saker i verkligheten istället. Eller ge bara fan i att läsa såna här artiklar om du ogillar dom så mycket. Då slipper vi grin ollar i varje fall.

Inaktiv

Jaja, folk säger "du behöver inte läsa artikeln" osv. Visst, det stämmer. Men jag tror folk beklagar sig pga att man är relativ trött på nyhetssidor & tidningar som är fyllda med vinklade rubriker och annat skit som till ex. "insert celebtity here" har gjort "insert newflash".

Själv tycker jag det är extremt ut matande att läsa nyhetssidor eller MSN´s påtvingade reklam och förväntar mig att FZs sida ska hålla sig ifrån sådant och till sak.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Made In China.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av matte89:

Jaja, folk säger "du behöver inte läsa artikeln" osv. Visst, det stämmer. Men jag tror folk beklagar sig pga att man är relativ trött på nyhetssidor & tidningar som är fyllda med vinklade rubriker och annat skit som till ex. "insert celebtity here" har gjort "insert newflash".

Själv tycker jag det är extremt ut matande att läsa nyhetssidor eller MSN´s påtvingade reklam och förväntar mig att FZs sida ska hålla sig ifrån sådant och till sak.

3 tips.
- Byt ut Aftonbladet mot DN eller SVD för mer seriösa nyheter.
- Ladda ner http://apatch.org/ för att ta bort nästan all reklam från MSN.
- Använd Firefox och Adblock för en mer trevlig webb upplevelse. www.getfirefox.com https://addons.mozilla.org/sv-se/firefox/addon/adblock-plus/

Så kanske du inte är lika uppjagad när du läser en nyhet på FZ som bara är halvt relaterad till spel.


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Bra tips där, men lite ska man väl få klaga!


signatur

The definition of insanity?

123
Skriv svar