Cars 2: The Video Game

Robot
Cars 2: The Video Game

Efter det barnsligt roliga filmspelet Toy Story 3 är förväntningarna höga på nästa titel från Pixars skattkista. Men Cars 2 försvinner i en explosion av simulation.

#toy-story-3-the-video-game, #cars-2-the-video-game, #avalanche-software


Medlem
Cars 2: The Video Game

Man räkna inte med mycket mer, det är ett barn spel trots allt om dom är inte så kräsna när det kommer till spel.


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

MFC
Medlem
Skrivet av FZ:

Rostigt karriärsläge

*high five*


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Det såg ju inte så pjoskigt ut, om man nu bortsetr från just barnsligheten.

Inaktiv
Skrivet av Hawoket:

Man räkna inte med mycket mer, det är ett barn spel trots allt om dom är inte så kräsna när det kommer till spel.

Tja mina barn är kräsna tack vare att jag visar dem vad som finns. Det är mycket upp till föräldrar att inte servera skräp till sina barn. Testa och se om det är kul och meningsfullt. Tyvärr görs det mycket skräp riktat till barn. Jag spelar mycket spel själv och har ibland svårt att klara barnspel pga dålig kontroll eller ologiskt spelmanus.

Medlem
Skrivet av North:
Skrivet av Hawoket:

Man räkna inte med mycket mer, det är ett barn spel trots allt om dom är inte så kräsna när det kommer till spel.

Tja mina barn är kräsna tack vare att jag visar dem vad som finns. Det är mycket upp till föräldrar att inte servera skräp till sina barn. Testa och se om det är kul och meningsfullt. Tyvärr görs det mycket skräp riktat till barn. Jag spelar mycket spel själv och har ibland svårt att klara barnspel pga dålig kontroll eller ologiskt spelmanus.

Tror inta att speciellt många barn har gamingföräldrar än så länge, men ge det några år...:)

Medlem

Lite skillnad på svårighetsgraden mot när man själv var liten och spelade NES-spel

Medlem

Stackars Fredrik, slänger ni på FZ alla sketna filmspel på honom eller? xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av North:
Skrivet av Hawoket:

Man räkna inte med mycket mer, det är ett barn spel trots allt om dom är inte så kräsna när det kommer till spel.

Tja mina barn är kräsna tack vare att jag visar dem vad som finns. Det är mycket upp till föräldrar att inte servera skräp till sina barn. Testa och se om det är kul och meningsfullt. Tyvärr görs det mycket skräp riktat till barn. Jag spelar mycket spel själv och har ibland svårt att klara barnspel pga dålig kontroll eller ologiskt spelmanus.

Tror inta att speciellt många barn har gamingföräldrar än så länge, men ge det några år...:)

haha jag har! kommer ihåg när hela familjen samlades vid tvn och titta på när farsan spelade Zelda ocarina of time på 64an!

Medlem

Med tanke på att medelåldern på datorspelare är 34-35 år så är det säkert en hel del barn som har datorspelande föräldrar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Med tanke på att medelåldern på datorspelare är 34-35 år så är det säkert en hel del barn som har datorspelande föräldrar.

MaxH, Rainbearer och Longhair som står för den höga medelåldern?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Med tanke på att medelåldern på datorspelare är 34-35 år så är det säkert en hel del barn som har datorspelande föräldrar.

Självklart, men farmville och violett bingo räknar inte jag som seriös gaming
Sen går föräldraskapet upp i åldrarna, 34-35 är ingen ålder för en förälder idag, speciellt inte om barnen ska ha hunnit utveckla ett riktigt gaming-intresse. Nä, majoriteten av vuxna tycker nog fortfarande att Wii fit är för hightech ^^

1
Skriv svar