Smygande gameplay från nya Deus Ex

Robot
Smygande gameplay från nya Deus Ex

I Deus Ex: Human Revolution måste du inte sukta efter att ha ihjäl allting du ser. Du kan agera vessla också.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Smygande gameplay från nya Deus Ex

Hoppas att inte PC-versionen blir konsolifierad.

Inaktiv

Ni har redan fått mina pengar, nu väntar jag bara på release!

Medlem

Kan bli riktigt bra detta... Allt hänger på va Zidious G sa här över

Medlem

Det som avslöjats från den läckta PC-betan visar i alla fall på att det inte är ett lika katastrofalt konsolmord på spelet som Deus Ex 2 var.

Medlem
Skrivet av Buio:

Ni har redan fått mina pengar, nu väntar jag bara på release!

Samma här

Ser fram emot detta spel oerhört mycket, kommer spela PC-versionen såklart.

Medlem

Hoppas att storyn är bra bara, blev inte jätteimponerad av gameplayet. What's up med skuggan?

Medlem

Det låter ju bra att man kan smyga.

Hoppas att det här inte är ett spel som använder färgfilter och blur-effekter för att försöka dölja lågupplösta texturer.

Förresten, är alla filmerna från samma nivå eller är verkligen allt orange genom hela spelet?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Försöker de att simulera att man ser världen genom en burk med urin?


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Istället för Matrix-grön så blir det urin-gult ...

Ish
Medlem
Skrivet av Forcie:

Det som avslöjats från den läckta PC-betan visar i alla fall på att det inte är ett lika katastrofalt konsolmord på spelet som Deus Ex 2 var.

Fanns det till konsol? Hur som helst var det riktigt, riktigt dåligt på alla plan. Ettan var riktigt riktigt bra. Är trean mitt emellan så skulle jag tycket det var bra.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

PC Gamer gav spelet 94% och Editior's Choice. Sen litar jag i och för sig inte på PC Gamer sen deras reklamrecension av Empire Total War (lyrisk recension som öste superlativer och inte en enda kommentar om alla buggar och balansproblem som spelet faktiskt hade vid release).

Medlem
Skrivet av Ish:

Fanns det till konsol? Hur som helst var det riktigt, riktigt dåligt på alla plan. Ettan var riktigt riktigt bra. Är trean mitt emellan så skulle jag tycket det var bra.

Ja, spelet var ju huvudsakligen dåligt för att det anpassats till Xbox. Borttaget skillsystem, enhetsammunition för ALLA vapen, one-slot-fits-all-system för inventory, all interaktivitet som keypads, datorer m.m. ersatt med enkel use-knapp på handkontrollen, asfult konsol-GUI, begränsade miljöer pga konsolens hårdvarubegränsningar, etc.

Samma spel fast med Deus Ex spelsystem och gameplay hade varit helt okej.

Första Deus Ex finns faktiskt också till konsol, men det är inte förstört på något vis.
Spel som utvecklas till konsol primärt och sen portas till PC blir i regel lama (Deus Ex 2, Oblivion)
Spel som utvecklas till PC primärt och sen portas till konsol blir i regel utmärkt spelbara på båda plattformar (Deus Ex, Morrowind). Ser ni mönstret?

Medlem

Bytt namn på videon Fz, det står ju Hacking istället för Stealth...tsss


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Så jävla najs asså!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Forcie:

Det som avslöjats från den läckta PC-betan visar i alla fall på att det inte är ett lika katastrofalt konsolmord på spelet som Deus Ex 2 var.

Fanns det till konsol? Hur som helst var det riktigt, riktigt dåligt på alla plan. Ettan var riktigt riktigt bra. Är trean mitt emellan så skulle jag tycket det var bra.

Hur var 2an egentligen? Har hört från precis alla håll att den är katastrofal, men jag har aldrig spelat den.


signatur

Game long and prosper

Ish
Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Forcie:

Det som avslöjats från den läckta PC-betan visar i alla fall på att det inte är ett lika katastrofalt konsolmord på spelet som Deus Ex 2 var.

Fanns det till konsol? Hur som helst var det riktigt, riktigt dåligt på alla plan. Ettan var riktigt riktigt bra. Är trean mitt emellan så skulle jag tycket det var bra.

Hur var 2an egentligen? Har hört från precis alla håll att den är katastrofal, men jag har aldrig spelat den.

Spelade det för inte allt för länge sedan. Tyckte nästan grafiken var sämre än till första spelet. Allt kändes väldigt enkelt rent designmässigt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Forcie:

Det som avslöjats från den läckta PC-betan visar i alla fall på att det inte är ett lika katastrofalt konsolmord på spelet som Deus Ex 2 var.

Fanns det till konsol? Hur som helst var det riktigt, riktigt dåligt på alla plan. Ettan var riktigt riktigt bra. Är trean mitt emellan så skulle jag tycket det var bra.

Hur var 2an egentligen? Har hört från precis alla håll att den är katastrofal, men jag har aldrig spelat den.

Spelade det för inte allt för länge sedan. Tyckte nästan grafiken var sämre än till första spelet. Allt kändes väldigt enkelt rent designmässigt.

Så du menar att tvåan är fördummad...eller lätttillgänglig som det heter idag?


signatur

Game long and prosper

Ish
Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Forcie:

Det som avslöjats från den läckta PC-betan visar i alla fall på att det inte är ett lika katastrofalt konsolmord på spelet som Deus Ex 2 var.

Fanns det till konsol? Hur som helst var det riktigt, riktigt dåligt på alla plan. Ettan var riktigt riktigt bra. Är trean mitt emellan så skulle jag tycket det var bra.

Hur var 2an egentligen? Har hört från precis alla håll att den är katastrofal, men jag har aldrig spelat den.

Spelade det för inte allt för länge sedan. Tyckte nästan grafiken var sämre än till första spelet. Allt kändes väldigt enkelt rent designmässigt.

Så du menar att tvåan är fördummad...eller lätttillgänglig som det heter idag?

För att citera en som recenserade det "There's several areas that killed the game for me - most notably the atrocious level design."

edit/ Jag förstår att det kan vara svårt att leva upp till ett spel som vann priser för både handling och design. Speciellt när det inte ens var samma utvecklare. Men då tycker jag man ska strunta i det istället. Se Operation Flashpoint "två" tex.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Forcie:

Det som avslöjats från den läckta PC-betan visar i alla fall på att det inte är ett lika katastrofalt konsolmord på spelet som Deus Ex 2 var.

Fanns det till konsol? Hur som helst var det riktigt, riktigt dåligt på alla plan. Ettan var riktigt riktigt bra. Är trean mitt emellan så skulle jag tycket det var bra.

Hur var 2an egentligen? Har hört från precis alla håll att den är katastrofal, men jag har aldrig spelat den.

Spelade det för inte allt för länge sedan. Tyckte nästan grafiken var sämre än till första spelet. Allt kändes väldigt enkelt rent designmässigt.

Så du menar att tvåan är fördummad...eller lätttillgänglig som det heter idag?

För att citera en som recenserade det "There's several areas that killed the game for me - most notably the atrocious level design."

edit/ Jag förstår att det kan vara svårt att leva upp till ett spel som vann priser för både handling och design. Speciellt när det inte ens var samma utvecklare. Men då tycker jag man ska strunta i det istället. Se Operation Flashpoint "två" tex.

Aha, då fattar jag precis hur du menar! Operation Flashpoint: Cold war crisis är det bästa fps genom tiderna och är än idag precis lika underbart imo. 2an är ju bara ett skämt, det är inte äns Flashpoint xD Vore hemskt om Human Revolution skulle visa sig vara så här :S

Hoppas dom lyckas, jag har inte spelat särskilt långt på första Deus Ex, men älskade det lilla jag spelade


signatur

Game long and prosper

Ish
Medlem

Jag hoppas bara att 3rd person vinkeln har används på rätt sätt. Resten tror jag blir riktigt bra.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

2an är inte katastrofal, men är det om man jämför med 1an. 2an led av att utvecklas till konsol, större banor, mer komplexitet och bättre AI och spelet hade blivit betydligt bättre. Soundtracket gillas och stämningen i miljöerna är ofta mycket bra.

1
Skriv svar