Vanish for teh win!

Flakmonkey
Vanish for teh win!

Ville bara slå ett slag för fläckborttagningssmedlet Vanish. Utan det hade jag lagt ner lite mycket pengar på en skjorta och sen inte kunnat ha den mer än en (blöt) kväll. Försökt tvätta den på vanligt vis och till och med lämnat in den men trots det så var där lite kvar. Sen igår köpte jag mig en flaska vanish och sprutade på innan jag tvättade den och så vips var det borta. Så tjoho för inte helt snälla kemikaler, ibland är de en riktig räddare i nöden!

#blogg

Medlem
Vanish for teh win!

Advertising much?


signatur

Imperator

Flakmonkey

Mja, bara när det är något vettigt... Typ som Yes, kungsörnens idealmakaroner och ekströms soppor...

Inaktiv

Vanish är grymt. Man kan tro att det är något dåligt medel men det fungerar verkligen. Dom hade ju en riktigt stor reklamkampanj för några år sedan. Skönt att skjortan blev ren!

Medlem

Låter ju onekligen helt otroligt! Jag ska använda Vanish när jag borstar tänderna ikväll för att se om det är lika effektivt mot kaffefläckar! Har redan testat att gnugga suddgummi mot tänderna, men det funkade inte. Det gjorde bara jävligt ont.

Flakmonkey

Skulle nog inte rekommendera det Sebastian Men har inte TV-shop kvar sina produkter Magic White och allt vad de hette? På det glada 90-talet var det ju hur lätt som helst att göra tänderna vita ^^

För sent, kan meddela att Vanish är INTE bra för dina tänder... Skiten frätte bort nästan halva gommen på mig, så jag har lite svårt att tala idag.

1
Skriv svar