Storleken spelar roll i NHL 12

Robot
Storleken spelar roll i NHL 12

Spelarnas storlek och tyngd ska påverka spelet i högre utsträckning – spana in video-demonstrationen!

#nhl-12


Medlem
Storleken spelar roll i NHL 12

Är lite taggad på detta. Får se om jag köper det eller ej.

Medlem

Riktigt bra! Det är precis så det ska vara! Mer balansering!

Medlem

Sportspel måste vara något av det tråkigaste som finns... Det kan vara kul en stund om man är flera som spelar tillsammans, men inte mer.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Sportspel måste vara något av det tråkigaste som finns... Det kan vara kul en stund om man är flera som spelar tillsammans, men inte mer.

Precis vad jag tycker om FPS


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Härligt! Jag brukar i regel spela någon slags Mats Sundin-kopia, så det ska bli trevligt att styrkan och storleken äntligen kommer till sin rätt.

Inaktiv

varför kan dom inte bara patcha gamla spel istället för det här?

Inaktiv

Själv har jag levt i illutionen av att det alltid har spelat roll, från ice hockey (nintendo...)

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Newklear:

Sportspel måste vara något av det tråkigaste som finns... Det kan vara kul en stund om man är flera som spelar tillsammans, men inte mer.

Precis vad jag tycker om FPS

Ja, smaken är som baken, antar jag

Det enda sportspel jag tyckt om har varit ett äldre fotbollsspel från '99, tror jag, som är hästlängder bättre än de få, nyare, fotbollsspel jag spelat. Även det klassiska hockeyspelet till gamla nintendo, som jag aldrig kommer ihåg namnet på, är något av en favorit.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av Dunder:

Även det klassiska hockeyspelet till gamla nintendo, som jag aldrig kommer ihåg namnet på, är något av en favorit.

Håller inte en sekund nuförtiden. 3on3 NHL arcade (vad det nu heter) är roligare än NES Ice Hockey. Finns inte en jävla chans att ha något party där majoriteten föredrar gamla utgåvor utöver dom nyare. Jag är uppvuxen på hockey sedan första NHL spelet, nåt annat än barndomsminnen är dom inte dock. Hockey spelen blir bättre år för år, visst att folk kan tycka att NHL spel max 3 år sedan tillbaka var bättre, men mer än så är det inte. Och förmodligen en minoritet som tycker så.

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:
Skrivet av Newklear:

Även det klassiska hockeyspelet till gamla nintendo, som jag aldrig kommer ihåg namnet på, är något av en favorit.

Håller inte en sekund nuförtiden. 3on3 NHL arcade (vad det nu heter) är roligare än NES Ice Hockey. Finns inte en jävla chans att ha något party där majoriteten föredrar gamla utgåvor utöver dom nyare. Jag är uppvuxen på hockey sedan första NHL spelet, nåt annat än barndomsminnen är dom inte dock. Hockey spelen blir bättre år för år, visst att folk kan tycka att NHL spel max 3 år sedan tillbaka var bättre, men mer än så är det inte. Och förmodligen en minoritet som tycker så.

Nu tycker jag att du har en tråkig attityd

Det enda hockeyspel som har kunnat underhålla mig längre än 5 minuter har nämligen varit det till gamla nintendo, sen ska det tilläggas att det var väldigt länge sedan jag spelade något hockeyspel alls... Har kanske spelat 3-4 olika på sin höjd.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nej det är väll så att man måste ha ett visst hockey eller hockeyspel intresse för att gilla spelen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nej det är väll så att man måste ha ett visst hockey eller hockeyspel intresse för att gilla spelen.

Oftast så hör det ihop.. =P
Inte så att jag går och slänger mina pengar på ett cricket eller curling spel.

Men vara svensk och inte gilla hockey är ju näst intill olagligt.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

I tidigare NHL-lir påverkade inte spelarnas storlek och tyngd närspelet i särskilt hög grad.

I NHL96 spelade det ganska stor roll om spelaren som var närkamp eller tacklade en motståndare var biffig eller inte. FYI.

1
Skriv svar