Världen i Bodycount

Robot
Världen i Bodycount

Utvecklardagbok bjussar på förklaring av hur intensiva actionröjaren Bodycounts värld är uppbyggd.

#codemasters, #bodycount


Medlem
Världen i Bodycount

Inte hört något om förut men jag måste säga att de väckte mitt intresse... Får se hur spelet blir när det släpps bara

Medlem

rätta mig gärna om jag har fel med, först gjorde dem OFP:DR som floppade totalt och sen övergav dem spelet.
Sen gjorde dem OFP:RR som floppade totalt och sen övergav dem spelet.
ska dem försöka hypa upp ett till FPS som inte kommer vara i närheten av vad dem säger att det kmr vara


signatur

Rwa?

Medlem

Inte samma gäng bakom de olika spelen Men det här bygger ju även från början på Stuart Blacks inblandning, mannen bakom #Black. Lagom självcentrerat namnval på första spelet kan tyckas.

Vi får hålla tummarna, och om inte annat får ni hålla koll på vår recension


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Inga ironsights, bara FOV zoom! (för er som bryr er)


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Ser jävligt bra ut! Verkligen min typ av spel, Lite Sci-Fi och verklighet blandat. Sjukt najsigt asså.

Får se vad FZ ger det i betyg innan man bestämmer sig för ett köp.

Medlem

Jaa mer stilistiska shooters vi behöver fler sådana... men ingen pc version:(

Medlem

Fick lite Brink-känsla av det här och efter den floppen så kommer jag definitivt invänta recensioner!

1
Skriv svar