Söker någon att dela wow acc med!"

Medlem
Söker någon att dela wow acc med!"

Hej jag spelar inte wow tillräckligt för att direkt betala tiden. Så därför söker jag någon som sitter sådär mycket o spela med. Vi delar på att betala speltid. Mer info om detta //Markus.pheonix@live.se eller skype trisse23 har gjort detta innan men han tröttnade på wow. (Inget scam eller något! (Mitt account)

Medlem

Du är medveten om att det bryter mot Blizzards EULA?

http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&artic...

"Our Terms of Use prohibits the sharing of accounts except in the situation where a parent or guardian authorizes access to one child."

Att dela accounts med vänner eller främlingar är ingen bra idé. Kontot måste ändå stå skrivet på en av personerna och det finns ingenting som hindrar den ena från att byta lösenord och sitta på all kontaktinformation: bevis på att man är ägaren av spelet vilket låser den andre ute. Varför skulle någon överhuvudtaget lita på dig, och varför skulle du lita på någon annan från ett forum?

"Inget scam eller något!", det får en att känna sig så trygg för det skulle ju aldrig en scammer säga.

Medlem

Jag har delat tidigare o dom säger bara att man borde inte inte att man inte får.... Btw detta är ganska vanligt.

Medlem
Skrivet av markus:

dom säger bara att man borde inte inte att man inte får....

Jag har själv varnats tidigare för att jag delat konto, det är inte tillåtet.

"Our Terms of Use prohibits the sharing of accounts except in the situation where a parent or guardian authorizes access to one child."

prohibit = The act of prohibiting or the condition of being prohibited.
A law, order, or decree that forbids something.

Hur kan du tolka det som att man får men inte borde?

Medlem

Jag förslår att ni lägger ner här, då det bryter mot Blizz EULA, så bryter det även mot FZ.se's regler och hör inte hemma här på forumet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Jag förslår att ni lägger ner här, då det bryter mot Blizz EULA, så bryter det även mot FZ.se's regler och hör inte hemma här på forumet.

Har du överhuvudtaget läst vad jag har skrivit?

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Zymac:

Jag förslår att ni lägger ner här, då det bryter mot Blizz EULA, så bryter det även mot FZ.se's regler och hör inte hemma här på forumet.

Har du överhuvudtaget läst vad jag har skrivit?

Ja, jag skulle kanske skrivit " jag föreslår att du (markus, trådskaparen) lägger ner" istället för "ni" My bad.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Låser tråden, som det redan har påpekats mot Blizzards EULA.


signatur
1
Skriv svar