Dagens spelköp!

Medlem
Dagens spelköp!

Jag har en känsla av att jag kommer ha många roliga timmar framför mig

#blogg

Medlem
Dagens spelköp!

Jag kan säga att jag har nött sönder Oblivion, men tyvärr så tappade jag bort min skiva för några år sedan. Nu blev abstinensen inför Skyrim för stor, så det blev ett köp. Bioshock och Civ 5 har jag bara hört goda ord om, så det ska bli spännande att spela.

Medlem

Dagens spelköp för min del var Demon's Souls till ps3 För övrigt hände något liknande mig, min oblivion-skiva gick i kras. Så jag köpte GOTY-edition istället

Medlem

Härligt, även du kommer att få många roliga timmar.

På tal om det, jag installerade Civ 5 klockan 6, och nu är klockan helt plötsligt kvart i tio. Var tusan tog tiden vägen?

Medlem

Jäklar vilken kombo

Hur kan de bunta ihop "Bioshock" och "The Elder Scrolls"? Suck, det gör ont i grafikerhjärtat...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vad för pris blev det då?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Härligt, även du kommer att få många roliga timmar.

På tal om det, jag installerade Civ 5 klockan 6, och nu är klockan helt plötsligt kvart i tio. Var tusan tog tiden vägen?

Mina kära medmänniskor lär få många timmar av mitt svärande. ÅH så frustrerande Demon's Souls är!

Medlem

73mpl4aR, ja, det är en lite ovanlig kombination i och med att det är två olika företags spel.

Walter, ja, omslaget blev ju inte så snyggt. Det kanske hade varit klokare att ha ett spel på vardera sidan. Men trots allt, det är innehållet som räknas.

Siken, 320 kr blev det.

1
Skriv svar