Medlem
Kladd 2

Mr Traveller önskade ett självporträtt. Svårt att göra när man inte vet hur knasen ser ut, men utgick från vitt hår. Sedan råkade han kanske bli lite väl gammal också. Men knasigt nog är detta nog det bästa porträttet jag åstadkommit hittills, då jag inte är en hejare att göra ansikten från scratch.

Edit: dock har jag förlängesedan insett att det är roligare att göra konstiga speedpaintings än studier. Min styrka ligger i konstig fantasi, och kanske inte nödvändigtvis i penseldragen. Håhåjaja.

[ia=28836; large]

#blogg

Kladd 2

Ja några drag fångade du allt bra, till och med min gröna tint.

Men jag behöver nog inte kolla runt i rummet efter gömda kameror. *phew*


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Look behind youuuuuuuu.

Ser ju ut som Giger


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Why?, whats behind me....Dun Dun Duuun!
Vill bara säga att jag ser inte det minsta ut som Giger...men hans drömmar är mina mardrömmar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Det beror på att du inte hunnit ikapp tidsparadoxen och har nu paradoxerat dig till verkligheten


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Suddenly, It all makes sense!

För övrigt så är Simon grym på att måla! Det tåls att sägas igen. Betyder det här att jag måste jobba för att efterlikna simons rendering?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tackar ödmjukast mr Traveller. Men du behöver inte efterlikna honom. . Hur som, nästa målning ska bli någon målning som känns simon, för det är mycket roligare med målningar som berättar historier.

Oh i agree
Suger på att måla via dator, så själv satsar jag på sammanställningar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar