GC: Ny film från Battlefield 3
Dom borde införa klassen Pilot, där varje spelare endast har några liv som just pilot, när man dött med sin pilot så måste man köra någon annan klass.
Hatar när halva laget står som massa giriga jävlar och hänger på startbanan eller vid helikopterplattan utan att bry sig om vinna spelet ett skit. Så länge dom får flyga sitt flyg är dom nöjda.
Värst är det när halva laget står där och spränger C4 och sjkuter på varnadra. Så jävla trött blir man... Inför begränsningar på detta. Är man bra så kan man få extra pilotliv eller nått...
Hatar när det står massa p12 snipers och studsar och skjuter på varandra vid helikopterplattan. Fan, den där förbannade guili suiteklädda piloten skulle va skönt att slippa.
guillie suit kommer ej finnas i BF3
AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.
https://twitter.com/#!/L_Twin/status/103497957541806083
commo rose bekräftad!
Win!
Welcome to the Manglerdome
Dom borde införa klassen Pilot, där varje spelare endast har några liv som just pilot, när man dött med sin pilot så måste man köra någon annan klass.
Hatar när halva laget står som massa giriga jävlar och hänger på startbanan eller vid helikopterplattan utan att bry sig om vinna spelet ett skit. Så länge dom får flyga sitt flyg är dom nöjda.
Värst är det när halva laget står där och spränger C4 och sjkuter på varnadra. Så jävla trött blir man... Inför begränsningar på detta. Är man bra så kan man få extra pilotliv eller nått...
Hatar när det står massa p12 snipers och studsar och skjuter på varandra vid helikopterplattan. Fan, den där förbannade guili suiteklädda piloten skulle va skönt att slippa.
guillie suit kommer ej finnas i BF3
Kanske kommer guillie suit som en unlock till snipern.
AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.
https://twitter.com/#!/L_Twin/status/103497957541806083
commo rose bekräftad!
Win!

Flygplanen ser ju ut som att dom går på Valium... varför implementera flygplan i ett spel och sedan 'nerfa' dom så att dom mest blir flygande pansarvagnar... Dom kanske skulle tänkt på att skapa större kartor/spelvärldar så att flygplanen passar in istället för att anpassa flyplanen till spelvärlden.
Finns en sak som alltid stört mig i dessa spel och där dessa neonfärger (ljusblått och orange). Halo-kids kanske gillar sådant. Det som stör mer är deras funktion, att peka ut wayppoints och vänner. Finns en karta för sådant och det är mycket roligare att navigera själv än att man får allt serverat på fat "öh du mongo, du ska gå ditåt! titta en lysande ikon, ja den jaaa, den som visar vart dina kamrater är (5km bort) genom betongväggar och allt". Detta känns inte PC.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
Älskar det jag ser. Men det första som slog mig var lite tråkigt, att planen flyger otroligt långsamt. Antingen flyger dem verkligen så långsamt i spelet eller så flög dem så långsamt som möjligt för att det skulle se häftigt ut på film.
Som "pilot" i klaner i spelen BF42 och BF2 är jag besviken på hur planen ser ut och bete sig. Aja, jag får väll se om jag kan motbevisa mig själv.
Btw, tror ni inte denna karta kommer användas på betan? Fick en känsla utav det.
En annan video från gamescon där dem demonstrerar co-op
Ser helt fantastiskt ut.
Till er som bölar på stridsflygens hastigheter, är ni på riktigt? Om ni vill lira flygsim finns där andra titlar som är bättre lämpade för det. Detta ska fortfarande vara action. Ända sättet att lösa problemet med att jetplan flyger mach1-2 är att skapa enorma kartor. Som i typ Arma2... och det är ju jätteskoj. Yra runt i en timme för att hitta något att skjuta på. Nä tack, hellre långsamma flygplan än en tomma kartor. Ska man lägga det på den nivån så får man ju göra vapnen lika realistiska. Dogfights med sekundärvapnen slutade existera efter vietnamkriget. Dra iväg en missil på en mils avstånd och vänta på att den ska träffa.
Förstår f.ö inte allt böl på BC2? Har haft lika roligt med det som jag hade med 1942 och BF2, om inte mer... vad var det som var sån katastrof med det? BF3 känns som en mix med det bästa från BF2 och BC2 i en bättre grafikmotor. De lyssnar ju uppenbart på sina gammla fans och även på de nya, ändå lyckas vissa böla. Fattar inte.
Fast de flesta verkar lika laddade som jag och det känns sjukt roligt go dice !
Ser helt fantastiskt ut.
Till er som bölar på stridsflygens hastigheter, är ni på riktigt? Om ni vill lira flygsim finns där andra titlar som är bättre lämpade för det. Detta ska fortfarande vara action. Ända sättet att lösa problemet med att jetplan flyger mach1-2 är att skapa enorma kartor. Som i typ Arma2... och det är ju jätteskoj. Yra runt i en timme för att hitta något att skjuta på. Nä tack, hellre långsamma flygplan än en tomma kartor. Ska man lägga det på den nivån så får man ju göra vapnen lika realistiska. Dogfights med sekundärvapnen slutade existera efter vietnamkriget. Dra iväg en missil på en mils avstånd och vänta på att den ska träffa.
Förstår f.ö inte allt böl på BC2? Har haft lika roligt med det som jag hade med 1942 och BF2, om inte mer... vad var det som var sån katastrof med det? BF3 känns som en mix med det bästa från BF2 och BC2 i en bättre grafikmotor. De lyssnar ju uppenbart på sina gammla fans och även på de nya, ändå lyckas vissa böla. Fattar inte.
Fast de flesta verkar lika laddade som jag och det känns sjukt roligt go dice !
Agreed.
Ingen gillar perks, men det går bra med flygplan som kan göra trollerikonster...