GC: Ny film från Battlefield 3

Medlem

Flygplansbilden fick mig att nästan brista ut i tårar. ÄNTLIGEN en bild på ett stort fritt skogsområde med flyg!!! Underbart! Fabulöst! BF3!

Medlem
Skrivet av krad:

Dom borde införa klassen Pilot, där varje spelare endast har några liv som just pilot, när man dött med sin pilot så måste man köra någon annan klass.

Hatar när halva laget står som massa giriga jävlar och hänger på startbanan eller vid helikopterplattan utan att bry sig om vinna spelet ett skit. Så länge dom får flyga sitt flyg är dom nöjda.

Värst är det när halva laget står där och spränger C4 och sjkuter på varnadra. Så jävla trött blir man... Inför begränsningar på detta. Är man bra så kan man få extra pilotliv eller nått...

Hatar när det står massa p12 snipers och studsar och skjuter på varandra vid helikopterplattan. Fan, den där förbannade guili suiteklädda piloten skulle va skönt att slippa.

guillie suit kommer ej finnas i BF3

signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Win!

signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Marwin88:
Skrivet av krad:

Dom borde införa klassen Pilot, där varje spelare endast har några liv som just pilot, när man dött med sin pilot så måste man köra någon annan klass.

Hatar när halva laget står som massa giriga jävlar och hänger på startbanan eller vid helikopterplattan utan att bry sig om vinna spelet ett skit. Så länge dom får flyga sitt flyg är dom nöjda.

Värst är det när halva laget står där och spränger C4 och sjkuter på varnadra. Så jävla trött blir man... Inför begränsningar på detta. Är man bra så kan man få extra pilotliv eller nått...

Hatar när det står massa p12 snipers och studsar och skjuter på varandra vid helikopterplattan. Fan, den där förbannade guili suiteklädda piloten skulle va skönt att slippa.

guillie suit kommer ej finnas i BF3

Kanske kommer guillie suit som en unlock till snipern.

Medlem

signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Roboten var ju gullig! haha

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Friberg:

Win!

Medlem

Now that's the BF I remember and love:D

Medlem

Trevligt med flyg

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jääävligt snyggt! Fick dunder feelis

Medlem

Jag dog av skratt vid 1.34

Medlem

Infantery all the way! Fast om jets för en gång skull kommer bli svårt att prestera sjukt bra med så kommer jag nog satsa på det. I BF2 var det så barnsligt lätt med jets

Medlem

Trevligt! Ser strålande ut.

Extra nöjd över DiCEs val av den PC-vänliga kontrollen i filmen till skillnad från alla kassa konsol-trailers som finns för diverse andra "storsäljare".

signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem
Medlem

En Viss skillnad från Alphan man spelade

Medlem
Skrivet av karel:

En Viss skillnad från Alphan man spelade

skojar inte alltså!

signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

EPIC!!

*gasp* *gasp*

Medlem

Battlefield 3 och skyrim kommer få mitt liv

Medlem

Flygplanen ser ju ut som att dom går på Valium... varför implementera flygplan i ett spel och sedan 'nerfa' dom så att dom mest blir flygande pansarvagnar... Dom kanske skulle tänkt på att skapa större kartor/spelvärldar så att flygplanen passar in istället för att anpassa flyplanen till spelvärlden.

Medlem

Hoppas allt inte blir för enkelt bara, det ska ju ta ett par månader att lära sig flyga heli, eller flygplan.

signatur

B lup

Inaktiv

Finns en sak som alltid stört mig i dessa spel och där dessa neonfärger (ljusblått och orange). Halo-kids kanske gillar sådant. Det som stör mer är deras funktion, att peka ut wayppoints och vänner. Finns en karta för sådant och det är mycket roligare att navigera själv än att man får allt serverat på fat "öh du mongo, du ska gå ditåt! titta en lysande ikon, ja den jaaa, den som visar vart dina kamrater är (5km bort) genom betongväggar och allt". Detta känns inte PC.

signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Älskar det jag ser. Men det första som slog mig var lite tråkigt, att planen flyger otroligt långsamt. Antingen flyger dem verkligen så långsamt i spelet eller så flög dem så långsamt som möjligt för att det skulle se häftigt ut på film.

Som "pilot" i klaner i spelen BF42 och BF2 är jag besviken på hur planen ser ut och bete sig. Aja, jag får väll se om jag kan motbevisa mig själv.

Btw, tror ni inte denna karta kommer användas på betan? Fick en känsla utav det.

Medlem

En annan video från gamescon där dem demonstrerar co-op

http://www.youtube.com/watch?v=5qHhAH8jsvg

Medlem

Ser helt fantastiskt ut.
Till er som bölar på stridsflygens hastigheter, är ni på riktigt? Om ni vill lira flygsim finns där andra titlar som är bättre lämpade för det. Detta ska fortfarande vara action. Ända sättet att lösa problemet med att jetplan flyger mach1-2 är att skapa enorma kartor. Som i typ Arma2... och det är ju jätteskoj. Yra runt i en timme för att hitta något att skjuta på. Nä tack, hellre långsamma flygplan än en tomma kartor. Ska man lägga det på den nivån så får man ju göra vapnen lika realistiska. Dogfights med sekundärvapnen slutade existera efter vietnamkriget. Dra iväg en missil på en mils avstånd och vänta på att den ska träffa.

Förstår f.ö inte allt böl på BC2? Har haft lika roligt med det som jag hade med 1942 och BF2, om inte mer... vad var det som var sån katastrof med det? BF3 känns som en mix med det bästa från BF2 och BC2 i en bättre grafikmotor. De lyssnar ju uppenbart på sina gammla fans och även på de nya, ändå lyckas vissa böla. Fattar inte.

Fast de flesta verkar lika laddade som jag och det känns sjukt roligt go dice !

Medlem
Skrivet av Fisse:

Ser helt fantastiskt ut.
Till er som bölar på stridsflygens hastigheter, är ni på riktigt? Om ni vill lira flygsim finns där andra titlar som är bättre lämpade för det. Detta ska fortfarande vara action. Ända sättet att lösa problemet med att jetplan flyger mach1-2 är att skapa enorma kartor. Som i typ Arma2... och det är ju jätteskoj. Yra runt i en timme för att hitta något att skjuta på. Nä tack, hellre långsamma flygplan än en tomma kartor. Ska man lägga det på den nivån så får man ju göra vapnen lika realistiska. Dogfights med sekundärvapnen slutade existera efter vietnamkriget. Dra iväg en missil på en mils avstånd och vänta på att den ska träffa.

Förstår f.ö inte allt böl på BC2? Har haft lika roligt med det som jag hade med 1942 och BF2, om inte mer... vad var det som var sån katastrof med det? BF3 känns som en mix med det bästa från BF2 och BC2 i en bättre grafikmotor. De lyssnar ju uppenbart på sina gammla fans och även på de nya, ändå lyckas vissa böla. Fattar inte.

Fast de flesta verkar lika laddade som jag och det känns sjukt roligt go dice !

Agreed.

Medlem

Inte särskilt imponerad.

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Inte särskilt imponerad.

Disagree.

Ingen gillar perks, men det går bra med flygplan som kan göra trollerikonster...

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Herrejävlar

signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Längtar till September-betan. CQ 64 PLEASE!

Skriv svar