amrikanera.....

MFC
Medlem
Skrivet av amphix:
Skrivet av Securion:

Ah ja.
Avundsjukan över USA är fortfarande stor ser jag.

Jag tycker synd om USA och dess befolkning. Det sista jag skulle vilja vara är amerikan och jag hade aldrig velat bo i USA.

Avundsjuka? Medlidande snarare.

+1

Jag tror de flesta ser upp till USA sett till dess historia men de senaste decennierna har visat att det landet har ballat ut ur på alla tänkbara nivåer. Moraliskt, Socialt, Ekonomiskt, Politiskt och många fler. Kommande åren kommer amerikanska folket att få utstå en mycket svår period och jag måste säga att jag inte är ett dugg avundsjuk.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Blir lite smått äcklad över hur mycket folk drar hela amerikanska folket över samma stup. Ja, P är något av en total jubelidiot, och så många andra, men så är även många svenskar.

Jag tänker inte ta diskussionen igen, men jag håller med om en del, men att säga att det bara bor idioter i väst är att gå för långt. Jag har flickvän i Amerika, och hon är förmodligen den absolut vettigaste människan jag någonsin träffat. Känner även en del folk runt henne, och visst finns det nötter, men merparten är helt normala människor.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

12
Skriv svar