GC: "Om inte fansen vill ha CoD: Elite har vi misslyckats"
Beachhead Studios förklarar att de tänker göra Call of Duty: Elite så bra att inga megafans ska vilja vara utan.
#beachhead-studios, #call-of-duty-modern-warfare-3
Förbered er för ett misslyckande då.
Jag tror inte att det blir så. De slänger ut DLC, men fansen köper.
Många gillar nog/kommer nog att betala för elite också.
Jahaaaaapp.... GOOD LUCK, el gör en ny motor jävla idioter!!! USCH!
Problemet jag ser i att fixa en ny motor är att känslan från föregångaren försvinner. Därför tycker jag att det är bra att de, i grund och botten, använt samma motor enda sedan det första spelet (2003).
Vad betyder GC: ?
Det står intill var och varannan rubrik på FZ.
Slutledningsförmåga som ett grottmongo?
Gamescom.
Jaha det är den där spelmässan antar jag då.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
MW 3 kommer att ha månadsavgift iaf så jag kommer aldrig att köpa MW 3
Är det inte Elite-tjänsten som har månadskostnad när man kör premium-varianten?
Vad betyder GC: ?
Det står intill var och varannan rubrik på FZ.
Slutledningsförmåga som ett grottmongo?
Gamescom.
Jaha det är den där spelmässan antar jag då.
Japp. Snart kommer det sluta att stå intill rubrikerna.
MW 3 kommer att ha månadsavgift iaf så jag kommer aldrig att köpa MW 3
Är la snarare Elite som kommer kosta, MW3 kommer inte ha någon månadskostnad.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Hur står sig BF3s Battlelog på CoD Elite, är det något liknande?
Hur står sig BF3s Battlelog på CoD Elite, är det något liknande?
Av det lilla man fick testa under BF3 Alphan så var det som vilken "stats"-sida som helst med mängder av info om kills med diverse vapen, k/d ratio m.m. Sen var ju själva upplägget rätt smidigt med en liknande facebookchat så du kunde snacka med dina vänner och sånt.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
En fråga till FZ:
Ni skriver att onlinetjänsten är kontroversiell. Vad är det som är kontroversiellt? Artikeln ni länkar som hänvisning till det påståendet är en bra informationsartikel om vad Elite står för och innehåller. Jag ser ingen som helst kontroversiellt i den artikeln.
Det enda som jag kan se kan vara i närheten av kontroversiellt är det faktum att det finns en premiumvariant av det och det sitter inte bra med 80-talisterna som vill ha allt gratis.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Problemet jag ser i att fixa en ny motor är att känslan från föregångaren försvinner. Därför tycker jag att det är bra att de, i grund och botten, använt samma motor enda sedan det första spelet (2003).
Kännslan går att ha kvar ifall de inte bygger om koliderings systemet och kontrollerna. Annars är det inte mycket skillnad.
Idono. That's me!
Vi får ju skylla oss själva för att det blir sådana här "betaltjänster", det är ingen som tvingar gamern att köpa exklusiva utgåvor av spel eller DLC, om vi hade låtit bli hade det antagligen gått tillbaka till den "gamla goda tiden". Vare sig det är DICE eller EA kontrollerar de spelarna och lockar med små "exklusiva" saker, om alla bortsåg ifrån det och körde, eller accepterade "standard" som tillräckligt, hade det nog, så småningom, återgått till hur det var innan.