Inga lemlästningar i Ninja Gaiden 3
"Vi tror inte folk vill se sånt längre. De har redan sett det", förklarar Team Ninja sitt beslut.
#ninja-gaiden-3-razors-edge, #team-ninja
"With the steel and bone concept, we really want to give the feeling of Ryu Hayabusa cutting into a person and feeling what that's like to kill someone that close"
Hur kan man säga en sån sak och sedan välja att inte ta med möjligheten att hugga av armar och ben på fiender?
Fattar ingenting...
Jag tror inte att folk vill se nakna tjejer längre. De har redan sett det.
Haha, underbar kommentar... Så sant så...... Oh vad trött man blir på denna spelvärld som blivit som en jävla börs. Varför BARA pengar hela tiden? Går det så jävla dåligt för att åldersgränsen är hög? Småbarn ska väl ändå inte lira våldspel även om armar, huvud och ben inte flyger runt?
Hur som helst så spelar de spelen ändå. Inget föräldrar kan hindra. Men att ändra på redan bra spel för att slänga in mer klirr i kassan så att snorungar/STORA massan oxå ska köpa är SÅÅÅ jävla neandertalar-tänk!
Jag tror inte att folk vill se nakna tjejer längre. De har redan sett det.
+1
Tänkte precis samma sak... Kan säkert bli bra ändå även om jag kommer sakna det..
Och vafan är det för resonemang, då vill folk inte se vapnen i BF/CoD heller för det alltid gjorts så?
Lemlästningen spelar ingen större roll för mig, då är det betydligt värre med svårighetsgraden... Det ska vara en bedrift att ta sig igenom ett NG-spel, inte en självklarhet
jag gissar att tuttskaken består...
För att hålla med (och samtidigt emot) tidigare talare så vill man inte se sexism, reklam, onödigt mycket våld och dylikt i spel. Det har gjorts för mycket och man får se den skiten nog som det är i verkligheten, jag spelar för att komma undan.
Nu tänker inte jag spela Gaiden 3 för det, tyckte om att bli mördad tills jag grät, inte lika kul när man klarar det :/
iObject!