Presentationsfilm av Silent Hill till PS Vita

Robot
Presentationsfilm av Silent Hill till PS Vita

Silent Hill: Book of Memories är ett co-op-fokuserat action-spel till Sonys bärbara monster. Med andra ord: ungefär allt som vi inte förknippar med den anrika skräckserien.

#silent-hill-book-of-memories, #konami


Medlem
Presentationsfilm av Silent Hill till PS Vita

ehm, vet inte direkt vad som ska säga om detta, blev helt plötsligt Alien swarm i mina ögon


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Flakmonkey

Är väl ett typiskt spel som kanske inte är så dåligt egentligen, men som dras ned av att man förväntar sig något helt annat. Ibland är det inte en fördel att utnyttja ett känt namn, åtminstone inte i det långa loppet...

Medlem

Det är såhär man använder sig av ett välkänt namn för att producera och marknadsföra ett nytt spel.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ahopp...nu börjar serien dö lika mycket för min del som Resident Evil. Visst, de nya spelen kan väl vara roliga osv men sätt ett annat namn på dom.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Proximately:

Det är såhär man använder sig av ett välkänt namn för att producera och marknadsföra ett nytt spel.

Sant

Skrivet av Javas:

Ahopp...nu börjar serien dö lika mycket för min del som Resident Evil. Visst, de nya spelen kan väl vara roliga osv men sätt ett annat namn på dom. .

Håller med. Det är bara Konami som är tråkiga och fega just nu.

1
Skriv svar