Space Marine-demo ute nu

Medlem

Fungerade felfritt på PCn. Men kanske lite enformigt för min smak.

Medlem

Tråkig konsolskit.

Medlem

Riktigt tråkigt spel, samma sak som Love acracde spelet fast mindre variation, sämre kontroll och tråkigare banor.
Vilken otroligt enformig och värdelös sörja, Gears möter Tekken, button mashing V2.0, horribelt kort sagt. Men det passar väl den stora massan som inte kräver mer än blod-sprut och simpla kontroller samt intetsägande svårighetsgrad.

Medlem

Förbokningen av Space Marine var definitivt värt det efter ha spelat demot


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Riktigt tråkigt spel, samma sak som Love acracde spelet fast mindre variation, sämre kontroll och tråkigare banor.
Vilken otroligt enformig och värdelös sörja, Gears möter Tekken, button mashing V2.0, horribelt kort sagt. Men det passar väl den stora massan som inte kräver mer än blod-sprut och simpla kontroller samt intetsägande svårighetsgrad.

Man ska inte mata trollen egentligen men... i'll bite.

"sämre kontroll" "simpla kontroller" mmkay? Exakt vad var problemet med kontrollerna? För mig gick det hur bra som helst att spela med mus/tangentbord.

Button mashing? Klart som fasen, väldigt svårt att spela ett sådant här spel på ett annat sätt.
Jag är också rätt säker på att det inte kommer bli så enformigt som du tror heller. Vi såg 2 banor i demot... vänta nu, du testade demot eller?

No offense, men tur du inte är recensent


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Förstår inte alla som tycker att det är kul. :/ Det är ju ingen substans över huvud taget i det. Snacka om konsolsmörja.

Medlem

Härliga, ljuvliga slakt! Blir man besviken av det här förväntar man sig helt fel innehåll från ett 40k spel! Lättsågat på många sätt, men samtidigt har inte haft så här roligt och bara kunnat slappna av och slafsa på evigheter. Inte sen Duke Nukem 3d. Grymt! Haters, u know what to do!

Medlem

Hahaha sjukt kul.
Ge mig mer ULTRAVÅLD.

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Phobo:

Kunde inte få högre än 1600 upplösning av någon anledning

du hade nog fel ratio inställd. jag var tvungen att ändra den iaf för att hitta rätt upplösningar

Jag kunde i alla fall inte hitta 16:10 ratio så ingen 1920*1200 vilket drar ner mitt betyg betydligt.

Medlem
Skrivet av Camlin:

Jag kunde i alla fall inte hitta 16:10 ratio så ingen 1920*1200 vilket drar ner mitt betyg betydligt.

Efter lite klickande (åt vänster istf åt höger) dök 1920*1200 upp.

Vad gäller priserna går det att få för €36.46 (333 SEK) från play.com (inkl frakt)

Medlem

Vilket ösigt spel! Avrättningarna och specialkombosarna är asfeta! Sicket jäkla röj 5/5 i betyg. Här ska köpas!

12
Skriv svar