Se alla ansikten i Skyrim

Medlem
Skrivet av unavailable:
Skrivet av MKultra:

Inte nån större förbättring sen FO3

Är du en kines?

wtf


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad jag har förstått så är dessa fördefinierade ansikten för folk som inte pallar sitta i fem timmar innan man kommit igenom alla inställningar

Medlem

Som vanligt tycker jag alla ser ganska trista ut. Längtar tills moddarna gör nya skins och sånt, fanns ju riktigt snygga till Morrowind och Oblivion.

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Vad jag har förstått så är dessa fördefinierade ansikten för folk som inte pallar sitta i fem timmar innan man kommit igenom alla inställningar

Vad jag har förstått är det samma personer som avinstallerar spelet för att det är för jobbigt att skriva in ett namn på karaktären.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Argoni såg förvånansvärt bra ut, har aldrig varit mycket för dom mer udda raserna förut men dom gillade jag verkligen, det var lustigt nog alla andra som jag tyckte såg mer eller mindre hemska ut, varför har alla pussmun/fläskläpp?

Och jag som har en tendens att välja alv, vad i hela världen var det jag såg? Vulcans med pokémon ögon? Nej ve och fasa, på med hjälmen snabbt så slipper man se trynet.

Medlem

Skägg!

Mycket bra.

Medlem

Helt underbart. Jag ska ju självklart designa min egen gubbe men det är kul att det finns.


signatur

Memento Mori

Inaktiv
Skrivet av BoZo:

Skägg!

Mycket bra.

Ja, verkligen. Ordentligt skägg måste ju karaktären ha om man ska spela en Nord Barbarian eller Nord öht hehe.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Ish
Medlem
Skrivet av schill:
Skrivet av Ish:

Ohh Argonian & Khajit <3

Jag håller med dig...

Jag har fort svårt att välja, en Bosmer med båge eller en smygande kahjit.

Bosmer såg ut som en blandning av Japaner och myror...

Brukar bli Khajit, men jag tror det blir något mer människorliknande för en gångs skull. Om man bortser från utseende så har det ju bara deras special som skiljer. Och start stats, men det kan man ju träna upp.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Inte otroligt imponerade men det ser väl bra ut!

Medlem

Jag vet ju redan att argonians kommer vara mitt självklara val, och den bilden spär ju bara på de=).


signatur

I have spoken..

12
Skriv svar