The Big Six, vecka #4

Redaktör
Ponny
The Big Six, vecka #4

Vikt (kg)
102.5 – 102.0 (- 0.5) (totalt - 0.1)

Gästerna har åkt hem, redaktör'n är tillbaka på sin plats och ursäkterna för att inte träna är borta. Förutom: "Jamen, det är ju så jobbigt jue!" Men efter noga övervägande med mig själv så insåg jag att den ursäkten är ganska tam. Så idag sprang jag igen. Men innan dess ställde jag mig på vågen och bad en stilla bön...

Se där, ett halvt kilo åt rätt håll den här veckan. Rom byggdes inte på en dag och inte heller, i det här fallet, fyra veckor. Men jag planerar/önskar snart befinna mig på rätt sida 100-sträcket igen. KANSKE TILL OCH MED TILL NÄSTA INVÄGNING!!!???

Blir en utmaning, med tanke på att jag väger in mig på måndagar i vanliga fall, och idag är det torsdag. Hmm... Fyra dagar på mig? Ett halvt kilo per dag? Borde inte vara omöjligt. Det är ju roligt att springa fort och för att göra det krävs handling...

[ia=29166; large]
"It's-a me, Fredriko!"

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Flakmonkey
The Big Six, vecka #4

Hur kör du med kosten? Någon diet eller bara "sund förnuft"?

Kämpa på Fredrik! Låt Fettet vara den som ångrar kampen.
Många har sagt till mig att det viktigaste är att inte hoppa över måltiderna, men att hålla på en bra kost.
F.ö har jag själv efter ca 2 månaders dagligt slit på motionscykel och balanserad kost lyckats gå ner hela 0.3 kg. *Vad i helvete är det som försigår?"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Låter som en riktig manlig uppgift du har framför dig! Keep up the fight Fredrik!

Redaktör
Ponny

Jag kör med sunt förnuft á la Fredrik! Det är också en metod.

Men, jo, jag kämpar på. Heja, heja! Och heja på dig också Traveller. Låter som vi har samma framgångsrika utveckling. Jag: 0,1 på fyra veckor. Du: 0,3 på två månader. Vi borde skriva en bok eller två om våra knep.

Ja, heja, heja!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Heja!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Hej!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar