Så ser den officiella FemShep ut

Robot
Så ser den officiella FemShep ut

Fansen har sagt sitt och nu presenterar Bioware den officiella Jane Shepard för världen. Vi har den första bilden.

#bioware, #mass-effect-3


Medlem
Så ser den officiella FemShep ut

Det fanns ju redan en standard...?

Medlem
Skrivet av Loxus:

Det fanns ju redan en standard...?

Inte till ME3, förrens nu det vill säga.

Medlem

Tycker hon ser lite ung ut, om inte gullig. Jag tycker att dom borde göra kvinnor i spel lite mer råare, få dem att se lite mognare ut istället för att...tja, se gulliga, men galna ut.

Medlem

Tycker ansiktet påminner om hur Sarah Kerrigan såg ut i första Starcraft.

Medlem

Hon är inte blond, mirakel!

Skrivet av Dashiva:

Tycker ansiktet påminner om hur Sarah Kerrigan såg ut i första Starcraft.

Tänkte också det, eller snarare i stil av denna bild/tolkning av henne: http://media.giantbomb.com/uploads/0/5874/619325-591985_sarah...

Medlem

Definitivt för ung för den rollen hon kommer spela i mass effect. Men vad förväntar sig man av ett main stream spel. Inte en chans att de har en kvinnlig huvudkaraktär som är/ser ut att vara över 30.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Definitivt för ung för den rollen hon kommer spela i mass effect. Men vad förväntar sig man av ett main stream spel. Inte en chans att de har en kvinnlig huvudkaraktär som är/ser ut att vara över 30.

Spelet utspelar sig inte i nutid, technology!

Medlem
Skrivet av Loxus:

Det fanns ju redan en standard...?

Agree, rätt löjligt att de går in och ändrar bara för att FemShep inte har varit med i marknadsföringen tidigare.

Dat be da real FemShep.

Medlem

Gillar inte utseendet alls. Jag vill ha en som ser mogen ut, är sensuell men ändå tuff när det behövs. Inte som den där som ser ut som någon som passerat ett par åt bortom drogerna, sin goth-period och som är bitchig som det bara går utan att bli kickad.

Usch nej, tyckte om henne som hon såg ut i ME/ME2.

Höglund: Tack, du postade precis den bilden jag ville ha

Medlem

Jag gjorde min egna hjälte


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Gillar inte utseendet alls. Jag vill ha en som ser mogen ut, är sensuell men ändå tuff när det behövs. Inte som den där som ser ut som någon som passerat ett par åt bortom drogerna, sin goth-period och som är bitchig som det bara går utan att bli kickad.

Usch nej, tyckte om henne som hon såg ut i ME/ME2.

Höglund: Tack, du postade precis den bilden jag ville ha

Du vill ha Chyna alltså:

Medlem

Hah!

jag håller mig till Sheploo! Det är så jag jag tycker Shepard är! Inte minst tack vare han är det officiella ansiktet. Men det är riktigt bra gjort också.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Moderator | Testpilot

Bah, Mass Effect känns inte som ett "Rollspel" så känner inte behöv av att ändra hur "Shepard ser ut"

Nej, han ska se ut som han ser ut om man så säger!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bollapalooza:

Jag skrev sensuell och mogen, inte steroidstinn amazon-kvinna :).

Medlem

Standard Shepard från 2an är ju riktigt trevlig. Förstår inte varför dom måste byta :(.

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Bollapalooza:

Jag skrev sensuell och mogen, inte steroidstinn amazon-kvinna :).

Sak samma

Medlem

Kan man alltså bara välja mellan två utseenden?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Den starka rymdkvinnan är bara hittepå, som vulcans och cylons, kvinnor har en svagare uppsättning muskler än män, och klarar inte hälften så mycket som män gör.
Fyfan att BioWare ska sätta Femshep på cover av samlarutgåvan... Jag förväntade mig att det skulle vara ett stort "N7" eller badass Shepard som cover likt bilderna från E3, inte någon goth neddrogad kvinna med otroligt bitchigt utseende.


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Kan man alltså bara välja mellan två utseenden?

Två standardutseenden + en editor för att göra sin egen Shepard.

Medlem

Hon ser ju helt jäkla retarded ut... Jössssssssses!

Medlem

Jag har min egna "FemShep" fast ska bli kul att se hur denna kommer se ut ingame ändå.

Medlem

Om de nu ska göra en jävla retcon utav hur hon ser ut, så kunde de väl åtminstone tajmat det med att hon dog i Mass Effect 2 och blev återskapad. Fast även det hade varit korkat.

Så här ser Shepard ut:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Man gör sin egen gubbe i vilket fall, så mig kvittar det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Wow! Dom lyckades få henne att se lätt retarderad ut

Medlem

Hon är rödhårig så hon har redan vunnit mitt hjärta Lite skum vinkel dock och som flera redan påpekat ser hon lite smågalen ut...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av john2376:

Den starka rymdkvinnan är bara hittepå, som vulcans och cylons, kvinnor har en svagare uppsättning muskler än män, och klarar inte hälften så mycket som män gör.
Fyfan att BioWare ska sätta Femshep på cover av samlarutgåvan... Jag förväntade mig att det skulle vara ett stort "N7" eller badass Shepard som cover likt bilderna från E3, inte någon goth neddrogad kvinna med otroligt bitchigt utseende.

Måste verkligen vara jobbigt att vara dig!

AW8
Medlem

Så mycket gnäll angående denna omröstning - Att folk ens orkar klaga över hur default-Sheparden ser ut?

Det värsta är de som måste berätta om att "deras" Shepard minsann inte ser ut så där. Buu huu!
Importera eran gamla sparfil då, skit i hur default-Sheparden ser ut och håll käften!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av john2376:

Den starka rymdkvinnan är bara hittepå, som vulcans och cylons, kvinnor har en svagare uppsättning muskler än män, och klarar inte hälften så mycket som män gör.

Intressant iakttagelse, förklara gärna lite mer ingående, gärna med länkar till undersökningar.

Citat:

Tänkte också det, eller snarare i stil av denna bild/tolkning av henne: http://media.giantbomb.com/uploads/0/5874/619325-
591985_sarah_kerrigan_by_shiramune_super_super.jpg

Tack, kan vi inte få en bild där MaleShep också står och skrevar och håller en fallos mellan benen?

Citat:

Wow! Dom lyckades få henne att se lätt retarderad ut

Precis som MaleShep sett ut i ME1 och ME2 med andra ord. Jämlikt!

Medlem
Skrivet av AW8:

Så mycket gnäll angående denna omröstning - Att folk ens orkar klaga över hur default-Sheparden ser ut?

Det värsta är de som måste berätta om att "deras" Shepard minsann inte ser ut så där. Buu huu!
Importera eran gamla sparfil då, skit i hur default-Sheparden ser ut och håll käften!

+1


signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

12
Skriv svar