Sök till The Secret World-betan

Medlem
Skrivet av sarg:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av sarg:
Skrivet av Mo0rbid:
Skrivet av wrajjt:

Templars 4 ever. Jag är förvånad att det fortfarande finns en sån faction, med tanke på Utöya-massakern...

Blev Templar enligt testet, valde illuminati, vill inte någon ska tro jag stödjer breivik ... xD

Vad har han med templars att göra...? Löjligt.

Uppenbarligen har du inte tittat igenom materialet som Breivik har skrivit, där han ser sig som en Knight Templar och en försvarare av kristendomen/Europa.

Nej. Varför skulle jag vilja läsa idioti?

Dessutom lite väl mycket damnation by association. Kan inte tänka mig att någon templar-organisation (ifall det nu mot all förmodan skulle existera bakom kulisserna) skulle tycka massmord av civila i denna tidsåldern var något att hänga i granen heller.

Jag vet inte, men det kan vara intressant att leta efter ledtrådar till vad mer exakt som kan ha triggat honom. Dessutom, världen är full av idioter. Damnation by association förkommer vardagligen i världen. Inte för att jag tror att Tempelherreordern finns kvar i världen, men jag tror att Templars ändå träffar lite väl nära för norrmännen i alla fall. Det är intressant att FunCom valde att inte göra några ändringar där.

Frimurarna är nog utsatta för mer damnation by association i detta fallet.

123
Skriv svar