Vad vill du veta om NHL 12?

Skägg.
10 Chambers
Vad vill du veta om NHL 12?

Eftermiddagen är vigd åt #NHL 12, vi ska få en hel del timmar med spelet och även prata med utvecklarna. Är du nyfiken på något så är du välkommen att slänga en fråga i kommentarsfältet.

#blogg


signatur
Medlem
Vad vill du veta om NHL 12?

Jag är nyfiken på kommentatorerna och om den sidan har förbättrats!

Medlem

OMG skulle ge min högra hand för att vara i dina skor Calle

Ja hur är kommentatorerna, BAP utvecklat?, målvakternas BAP har det slutligen gjorts spelbart? Har jätte många frågor egentligen men litar på att ni ställer de viktiga till EA.
Hoppas ni får en underbar dag med favorit spelserien

Skägg.
10 Chambers

Ställ de viktigaste!


signatur

Är det den sista i serien?
Viktiga frågor om hockey...um...Har pucken realistisk fysik?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Om det ännu ej är för sent att fråga utvecklarna skulle jag vilja veta om det finns en baktanke med att spelarbåsen är tomma vid straffläggning? Nu sitter jag här och är osäker om detta är fallet i NHL 12 men om jag inte missminner mig från demoversionen så fanns fortfarande denna "feature" där med.

Sen undrar jag också om ett mer avancerat 1-on-1 fint system är något de utvecklar? Skulle vara häftigt att kunna komma med något unikt och helt oväntat och inte samma gamla standardfinter (även om de fungerar bra och ser fruktansvärt bra ut)

Edit:
Och det slog mig att jag alltid funderat om spelarna och planen är någolunda proportionsenliga med verkligheten eller om de har blivit anpassade för ett bättre gameplay.

1
Skriv svar