Premiär för SM i e-sport i höst
Svenska mästerskapen i bland annat Starcraft 2 och Counter-Strike drar igång i oktober.
#quake, #counter-strike, #starcraft-ii, #heroes-of-newerth, #superstreet-fighter-iv-arcade-edition, #fifa-12, #pes-2012
Det var faktiskt på tiden... Grymt initiativ!
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Inget bil spel...
Bilspel är väl inte särskilt stora inom e-sport? Å andra sidan är FIFA/PES/Street Fighter knappast det heller (rätta mig om jag har fel).
Inget bil spel...
Bilspel är väl inte särskilt stora inom e-sport? Å andra sidan är FIFA/PES/Street Fighter knappast det heller (rätta mig om jag har fel).
Du har fel! FIFA Och Street Fighter brukar dom ha tuneringar i på dreamhack varje år typ
Inget bil spel...
Du har fel! FIFA Och Street Fighter brukar dom ha tuneringar i på dreamhack varje år typ
Ok
Ge mig strategispel
Så SC2 är inte strategi?
Ge mig strategispel
Så SC2 är inte strategi?
Vill ha turn-based alá civ, inget RTS-tjaffs.
Efter som du endast skrev "strategi" var det svårt för mig att veta
Saknar verkligen Quake och om de nu älskar det aå mycket kan de väl använda SM för att öpnna folks ögon för det? Fins väl en heöt ny generation gamer som inte förstår sig på dss storhet. Kanske har de testat det och blivit tokägda och därför tröttnat och då kan en välbevakat sm där de inte bara visar Starcraft 2 och CS vara ett bra sätt att öppna deras ögon