Bethesda: vi har blivit bättre på att hitta buggar

Medlem

Gillar bethesda som bolag och deras spel. Men fallout 3 är ändå ett av de mest bugg fyllda spelen jag stöt på som är aaa produktion. Enda spelet jag fortfarande kan få blåskärm i när jag spelar, vilket är imponerande. Ger lite windows millenium nostalgi

"Oblivion" till PC har fortfarande en av de största buggarna jag stött på, spelet går inte att avinstallera. Tack för den!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

>Fallout 3 ett otroligt stabilt spel
Jo men visst.

Skrivet av Enorus:

>Fallout 3 ett otroligt stabilt spel
Jo men visst.

Dom menar när det är inplastat och ligger på skrivbordet


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Citat:

Om du går tillbaka och tittar så var Fallout 3 ett otroligt stabilt spel.

Yeah right...

Medlem

Jag stör mig inte på buggar. Finns värre saker att gnälla på.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Jag stör mig inte på buggar. Finns värre saker att gnälla på.

Inte om buggarna gör så att spelet ej går att lira, CTD eller bluescreens är nog det som man verkligen kan gnälla på.

"Blue-screens" har vid fler tillfällen att göra med hårdvaran än mjukvaran, men visst, det kan förekomma. Förhoppningsvis blir spelet så buggfritt som det kan när det kommer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Blue-screens" har vid fler tillfällen att göra med hårdvaran än mjukvaran, men visst, det kan förekomma. Förhoppningsvis blir spelet så buggfritt som det kan när det kommer.

true that. Men när det endast hänt 3 gånger på 2 år och då alltid när jag lirat fallout 3 så tror jag det finns en koppling :). Tror inte jag lirat spelet mer än 3 timmar totalt heller.-

Medlem

Återstår att se helt enkelt.

12
Skriv svar