Mmbopyeah

Medlem
Mmbopyeah

säger jag. Finns nog inte mer att säga just nu. Jag bloggar så jäkla lite av flertalet anledningarna, där egentligen alla beror på dålig disciplin. Men så är det!

Hubba bubba!

#blogg

Mmbopyeah

Det är tydligen en sån vecka:

http://tiny.cc/e70up


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Åh, Walter. Vissa minnen är faktiskt bäst att bevara som just minnen och inte dra upp igen. Hanson är definitivt ett av dem...

Min associationsförmåga är finslipad, och tortyr var en av de saker som jag lärde mig i Novgorod när jag jobbade på MGB i Sankt Petersburg


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bah. Hanson. När ska dom klippa sig egentligen? ;). Bör vara dags nu.

Tro det eller ej, men grabbarna växte upp för länge sedan och tog tag i sina liv...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Fokus Simon, Fokus!

Jahopp, så satt den där resten av dagen. Tack för det(Sarkasm)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tro det eller ej, men grabbarna växte upp för länge sedan och tog tag i sina liv...

Tog tag i?
De lever väl på alla pengar de tjänade än...

Skrivet av Fargo:
Skrivet av walter_iego:

Tro det eller ej, men grabbarna växte upp för länge sedan och tog tag i sina liv...

Tog tag i?
De lever väl på alla pengar de tjänade än...

Låter inte som ett helt fel sätt att leva....Eller hur Marcus Persson.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av walter_iego:

Tro det eller ej, men grabbarna växte upp för länge sedan och tog tag i sina liv...

Tog tag i?
De lever väl på alla pengar de tjänade än...

Låter inte som ett helt fel sätt att leva....Eller hur Marcus Persson.

Jag hade givetvis inte tackat nej. :P.

I Hollywood dör drömmar fort, har hört historier som skulle få vuxna män att gråta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar