Budget-PSP:n riktar sig till barn och tonåringar

Robot
Budget-PSP:n riktar sig till barn och tonåringar

Sony tror på sin gamla bärbara veteran och förutspår att budget-utgåvan blir en fantastisk julklapp.


Medlem
Budget-PSP:n riktar sig till barn och tonåringar

Öööh... har de bara mono-ljud då eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Kör en nintendo och döp bara om prylen! typ PSPU.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Att inte ens orka ha med 2 högtalare är lågt, rigtigt lågt.
Seriöst dock, det jag använt min psp till mest är att spela spel i multiplayer, Så förstår inte riktigt beslutet att skippa wifi kortet.

Medlem

Finns ingen som helst anledning att skaffa den här versionen, tvivlar på att den kommer sälja så bra som Sony hoppas på.

Medlem

"-Till ett pris av 99 euro (antagligen omkring en 1000-lapp) blir det här en fantastisk julklapp."

99 euro? No rly?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Den vanliga modellen ligger ju i den prisklassen vid det här laget och lär sjunka en bit under när Vita lanseras.

Medlem

Wifi kan jag leva utan, men monoljud? Nu avstår jag.

Inaktiv

Lol, den är ju dyrare än vad ett psp 3000 kostar nytt idag D:


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

WiFi-kretsar kostar inte så mycket idag (de massproduceras i stor skala för mobiltelefonindustrin bl.a). Behåll WiFi:n men släng ut UMD-läsaren och ersätt med flashminne. Låt spelarna köpa spelen online via PSN. Then we´re talking.
Skulle dessutom inte förvåna mig om de hade kunnat pressa priset ytterligare då - bergis att UMD läsaren (förutom att suga batteri och vara känsliga rörliga komponenter) är betydligt dyrare än WiFi och stereohögtalare tillsammans.
På tal om det -- det är väl fortfarande stereo om man använder headphones eller??

Inaktiv

Hur mycket kostar spelen ? xd

Medlem

Okay, och den gamla modellen riktade sig INTE till barn och tonåringar utan...?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av RazorShard:

WiFi-kretsar kostar inte så mycket idag (de massproduceras i stor skala för mobiltelefonindustrin bl.a). Behåll WiFi:n men släng ut UMD-läsaren och ersätt med flashminne. Låt spelarna köpa spelen online via PSN. Then we´re talking.
Skulle dessutom inte förvåna mig om de hade kunnat pressa priset ytterligare då - bergis att UMD läsaren (förutom att suga batteri och vara känsliga rörliga komponenter) är betydligt dyrare än WiFi och stereohögtalare tillsammans.
På tal om det -- det är väl fortfarande stereo om man använder headphones eller??

Du menar att dom ska släppa ännu en PSPGo? Konsolen som floppade innan den ens släpptes?


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

ska jag ge något till mina systersöner så köper jag beggade ps3'or och flashar dom så dom kan lira lite snes och nes också!

1
Skriv svar